خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی بالاترین عظمت و هویت را در دنیا دارا است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی بالاترین عظمت و هویت را در دنیا داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در دارالمومنین همدان در جمع راهپیمایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دنیا تماشاگر این حماسه حضور باشکوه استت که در جای جای میهن سرافزار جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب، کشور ایران در سطح بین المللی بی‌هویت بود، گفت:  قبل از انقلاب دنیا هیچ شناختی از ما نداشت و عار و ننگ آن روزها قابل تحمل نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی بالاترین عظمت و هویت را در دنیا دارا است.

وی با بیان اینکه کشور ایران در دوران قبل از انقلاب در عرصه‌های مختلف اقتصاد، فرهنگ، حجاب، نیروهای مسلح، پزشکی، علمی و دفاعی جایگاهی نداشت، اضافه کرد: امروز از نظر نظامی یک قدرت برتر جهانی هستیم.

محمدی با بیان اینکه در دوران قبل از پیروزی انقلاب، همدان مرتباً زیر تهاجم و  بمباران دشمن بود، افزود: امروز دشمن به حدی ضعیف و ذلیل شده که به تهدید و دیوارنویسی دزدانه متوسل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ریل گذاری قطار و شنیدن صدای قطار در استان یک آرزو بود، گفت: تحقق آن در استان قابل باور نبود اما به برکت انقلاب و تلاش مسئولین نظام این آرزو محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با ابراز تاسف از اینکه برخی افراد عملکرد مسئولین  نظام را زیر سوال برده به دنبال سیاه‌نمایی خدمات نظام هستند، تاکید کرد: عده‌ای زخم خورده عینک بدبینی زده و تنها ضعف‌ها را می‌بینند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای همدلی بین ملت و دولت تصریح کرد: در برابر عملکرد مسئولین نباید انصاف را کنار گذاشت و باید انتقاد از دولت منصفانه باشد.

محمدی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا سربلند است، عنوان کرد: سرتان را بالا بگیرید چراکه در عرصه بین‌الملل همه دنیا شما را می‌ستایند.

وی به توطئه‌های دشمنان نظام در طول 39 سال پس از انقلاب اشاره و تاکید کرد: طی این مدت هر روز شاهد تهدید و تحریم و فتنه‌های مختلف علیه نظام بودیم که همگی این توطئه‌ها نشانگر حقانیت و عظمت ما است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: در قبل از اسلام و انقلاب به برکت پدران تاجدار کشور ما را تجزیه کردند ، اما به برکت انقلاب، ایثارگری مردم و رهبری حکمیمانه امام در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست  یک وجب از خاک میهن را تصاحب کند.

وی با بیان اینکه کره شمالی و جنوبی بعد از گذشت 70 سال در صدد صلح و آشتی هستند، گفت: آمریکا در تلاش است تا نگذارد این صلح اتفاق بیافتد و به دریوزگی افتاده و بسیار ذلیل شده است.

محمدی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی دیگر کشورها جرأت دفاع و ایستادگی از کشور  و ناموس خود را دارند، یادآور شد: دشمن به واسطه داعش در تلاش بود که به مجلس حمله و به نظام ضربه وارد کند که در این عملیات ناکام ماند و فرزندان سپاه آنچنان پاسخی به آنها دادند که فکرش را هم نمی‌کردند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه نظامی و موشکی تصریح کرد: کشور ما که در گذشته توانایی تولید سیم خاردار را نداشت امروز به برکت انقلاب و خون شهدا پیشرفت‌های عظیمی کرده و موشک‌های دوربرد را تولید و کشورهای اروپا را زیر پا می‌گذارد و آنها از این موشک‌ها ترس دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا اسرائیلی که توانست در طول 6 روز ارتش کشورهای عربی را شکست دهد، ذلیل شده است و بین مرزهای خود به لبنان دیوار کشیده است.

وی با اینکه امروز اسرائیل به عنوان غده سرطانی است، خاطرنشان کرد: یاوه‌گویی‌های برخی در فضای مجازی نباید در روحیه شما تاثیر بگذارد چراکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات