خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خاطر نشان کرد:

ایران اسلامی هفتمین قدرت تاثیرگذار جهان

معبودی تأکید کرد: در زمان پهلوی کشور ما را به حساب نمی آوردند درواقع هیچ بودیم ولی امروز به برکت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری با وجود این همه تحریم ها و چالش، هفتمین قدرت تاثیرگذار جهان هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۹۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه و همزمان با دهه مبارک فجر، جشن انقلاب با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شورای شهر اقبالیه و مردم در مسجد دوازده امام(ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله فجر اظهار داشت: مردم انقلاب کردندکه در سایه انقلاب مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم حل شود و مسولین باید تلاش کنند که این امر محقق شود و زمینه اشتغال زایی مردم حل و زندگی راحتی داشته باشند.

وی با اشاره به آموزه های قرآن کریم خاطر نشان کرد: قرآن را زیاد تلاوت کنیم و به وعده های آن عمل کنیم و زندگی روزمره استفاده کنیم و از داستان های آن باید عبرت کرفت و در زندگی و جامعه پیاده کنیم.

معبودی گفت: انقلاب اسلامی از اول بدنبال این بوده است که رژیم فاسد و استبدادی پهلوی را نابود کند، حکومت پهلوی در چند سال حکومت خود جز خیانت کاری نکردو حقیقتا رژیمی فاسد از اقتصادی، اخلاقی، سیاسی ومالی بود.

این مسوول تصریح کرد: امروز متاسفانه برخی از مدیران و مسوولان در کشور فساد مالی دارند که باید قاطعانه با آن ها برخورد شود حقیقت انقلاب این نبوده و نیست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه بعضی ها می خواهند کارهای پهلوی را مثبت نشان دهند، گفت: دوران رژیم پهلوی اینگونه نبوده است، خط راه آهنی که آنها کشیده بودند به دلیل منافع انگلیستان بوده است.

وی ابراز کرد: اولین هدف انقلاب اسلامی این بوده است که ما از حقارت خارج شویم و امروز شاهد این هستیم که امروز رئیس جمهور امریکا در تلاش این است که با رئیس جمهور ایران بنشیند و مذاکره کند اینها همه به برکت انقلاب اسلامی و شهداست.

معبودی تأکید کرد: در زمان پهلوی کشور ما را به حساب نمی آوردند درواقع هیچ بودیم ولی امروز به برکت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری با وجود این همه تحریم ها و چالش، هفتمین قدرت تاثیرگذار جهان هستیم.

این مسوول با بیان اینکه استقلال سیاسی از دومین اهداف انقلاب بوده است، عنوان کرد: در بعد سیاسی و انتخابات در منطقه و جهان بی نظیریم و الحمدلله در ۸۰ درصد مردم در انتخابات حضور دارند و کشور امریکا با این همه ادعا ۵۲ در صد شرکت کننده دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) اظهار داشت: امروز جز ۲۰ کشور برتر دنیا از نظر اقتصادی هستیم و این با وجود تحریم ها وفشار اقتصادی بوده، این آماری است که بانک جهانی داده است و حرف ما نیست، در حالی در زمان پهلوی همچین چیزی نبود و از نظر اقتصادی صفر بودیم.

وی تصریح کرد: از نظر علمی و پزشکی قبل از انقلاب یک مورد شرکت کننده در المپیاد جهانی نداشتیم ولی امروز جز ده کشور برتر دنیا در بحث علمی هستیم و در این زمینه صاحب نظر هم هستیم، در حوزه پزشکی مخصوصا جراحی قلب کودک رتبه اول در جهان را داریم در حالی که در انقلاب این چنین نبوده است.

معبودی گفت: در دوره پهلوی بحرین را بدون شلیک یک گلوله و بدون درگیری واگذار کردیم، ولی بعد از انقلاب با تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان انقلاب یک وجب از خاک این کشور را از دست ندادیم.

این مسوول ابراز کرد: اگر امروز کسانی علیه نظام و ولایت فقیه شعار می دهند یقینا به دنبال نابودی این کشور هستند، الحمدالله مردم ثابت کرده اند با وجود این همه مشکلات، همیشه پای انقلاب هستند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این موضوع را ثابت خواهند کردند و توطئه دشمنان را یکبار دیگر نا کام می گذارند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها