مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در جمع شرکت‌کننده در راهپیمایی
مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: مسئولین با عملکرد انقلابی و انقلابی ماندن کمر بیکاری مشکلات اقتصادی را بشکنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۹۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر دانشی، مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در جمع خیل عظیم جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور باشکوه شما مردم ازنا نشان مسئولیت‌پذیری شما که مصداق ان را در 453 شهید و 950 جانباز و 76 آزاده در زمان جنگ تحمیلی با آن جمعیت اندک در زمان جنگ و عالمان بزرگی همچون آیت‌الله صادقی می‌توان دید

وی افزود: امروز شما در این هوای سرد از همه اقشار و بزرگ و کوچک در میدان عمل حاضرشده‌اید.

دانشی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر عنوان کرد: در ایران 40 سال است که جشن و پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم درحالی‌که در کشورهایی دیگر همچون انقلاب کمونیست در روسیه و چین دوام چندانی نیاوردند.


وی بیان کرد: علت ماندگاری انقلاب در ایران وجود رهبران دینی همچون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که امروز این امنیت را مدیون نیروهای امنیتی، نیرو انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و انقلاب اسلامی هستیم درحالی‌که در کشورهایی اطراف ما ناامنی بیداد می‌کنند.


مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه ازنا با اشاره به امنیت حاکم در ایران خاطرنشان کرد: هر پرنده‌ای که بخواهد از مرزهایی ایران اسلامی عبور کنند باید از جمهوری اسلامی ایران اجازه بگیرد ایران اسلامی هم کنون در بین کشورهایی در تربیت مهندس رتبه سوم را بعد از امریکا و روسیه دارد.

وی تصریح کرد: اگر از مردم عراق پرسیده شود که گوش‌به‌فرمان چه کسانی هستید پاسخشان به مرجع عالی‌قدر آیت‌الله سیستانی و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهد بود.
دانشی با اشاره به فرار رسیدن بلوغ انقلاب اظهار کرد: ما امروز به شرطی می‌توانیم به بلوغ انقلاب برسیم که همه ما انقلابی عمل کنیم و هرجایی که ما انقلابی عمل کرده‌ایم در ان بخش پیشرفت کرده‌ایم.

وی افزود: ان شا الله مسئولین با عملکرد انقلابی و انقلابی ماندن کمر بیکاری مشکلات اقتصادی را بشکنند.

مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به دشمن‌شناسی عنوان کرد: ما باید دشمنان خود را بشناسیم چون انقلاب ما ماهیت چالش‌برانگیزی را برای دشمنان ما دارد که در طول 39 سال دو جبهه را به راه انداخته‌اند و امروز انقلاب ما به‌عنوان الگو در کشورهایی دیگر به اذهان رئیس سازمان سیا مبدل شده است

وی بیان کرد: دانشگاه‌های ایران در رتبه‌هایی برتر جهان قرار دارند و کشور ما یک درصد از ذخیره گاز و 8 درصد معادن جهان و 2 هزار و 300 گونه گیاه دارویی را دارا است و باید نگویم که نمی‌توانیم بلکه این از ظرفیت‌هایی برای ایجاد اشتغال هستند.

دانشی با اشاره به اشترانکوه ازنا عنوان کرد: همین اشترانکوه می‌تواند یک ظرفیت خوبی برای جذب تروریست باشد و بیکاری این شهرستان را حل کند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امام آمده بود که به مردم خدمت کنند و به آن‌ها بزرگواری بدهد و خادم آن‌ها باشد و این سخن را مسئولین باید آویزه گوششان کنند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن علی سپهوند نیز ضمن قدردانی از مردم ازنا اظهار داشت: برای این حضور مردم ازنا خدا رو شاکر هستیم که دل درگرو ارزش‌هایی انقلاب نهادید و دیشب بانگ الله‌اکبر شمارا در سراسر شنیده‌ایم.

وی بابیان اینکه حضور باشکوه شما در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اهل بصیرت هستید افزود: وظیفه ما مسئولین در برابر این‌همه عظمت و شکوه باعث شده است که بیش‌ازپیش توان وجود خودمان را در خدمت مردم قرار دهیم و با توان وجود مشکلات بیکاری را رفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات