امام‌جمعه بروجرد گفت: باوجود این‌گونه توطئه‌ها و به وجود آوردن موانع و مشکلات توسط دشمنان ایران اسلامی، اما امروز مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که هرگز در برابر این فتنه‌ها و فشار‌ها عقب‌نشینی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۰۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام ترابی امام‌جمعه بروجرد در مراسم راهپیمایی سی نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بروجرد گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و در سطح بین‌الملل به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته است.
امام‌جمعه بروجرد ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام فاطمیه و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امروز یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.
وی افزود: ملت غیرتمند عزیز ایران اسلامی هم‌اکنون ۳۹ سال است که پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند و به همین مناسبت امروز با حضور حماسی، گسترده و پرشور و نشاط خود در این راهپیمایی عظیم وسراسری پرتداوم راه نورانی، نجات‌بخش و عزت‌آفرینی که امام راحل (ره) پیش روی آن‌ها گذاشته است تأکید نمودند.
وی خاطرنشان کرد: امروز که انقلاب اسلامی توانسته است در فراز نشیب‌ها و راه‌های پرپیچ‌وخم مسیر خود را طی نماید و وارد چهل‌سالگی شده این خود یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود وهمان طور که اصل انقلاب با رهبری حکیمانه و خردمندانه امام راحل وعظیم الشان و با مجاهدت کم‌نظیر ملت به پیروزی رسید، استمرار، دوام و بقای آن نیز به همین حضور مردم درصحنه بستگی دارد.
ترابی تصریح کرد: مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی در طول این ۳۹ سال گذشته با بهره‌گیری از رهنمود‌های حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌خوبی به وظیفه خود در حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی عمل نموده است.
وی بیان کرد: ۲۲ بهمن امسال از جهاتی با سال‌های قبل متفاوت بوده و این تفاوت به دلایل خارجی و داخلی معنا دار شده است.
ترابی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، در سطح منطقه و بین‌الملل به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته است و طرح‌ها و پروژه‌های دشمن را باشکست مواجه کرده است.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند: ملت ایران ۳۹ سال قبل آمریکا را از ایران بیرون کرد و امسال آمریکا را از منطقه خلیج‌فارس بیرون راند و این موفقیت باعث شده است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شود.
وی تأکید کرد: تشدید تحریم‌ها از سوی دشمنان انقلاب و نظام و قصورات برخی از مسئولین در کشور باعث شده است که مردم گلایه‌ها و اعتراضاتی داشته باشند، اما دشمن سعی دارد القا کند که این اعتراضات به اصل انقلاب و نظام بوده است، اما حضور میلیونی امروز مردم ایران نشان داد که این‌گونه فشار‌های اقتصادی و سیاسی هرگز نمی‌تواند آن‌ها را از اسلام و انقلاب و ولایت جدا نمایدونظام اسلامی ایران را از پشتوانه عظیم مردمی‌اش محروم نماید.
ترابی تصریح کرد: باوجود این‌گونه توطئه‌ها و به وجود آوردن موانع و مشکلات توسط دشمنان ایران اسلامی، اما امروز مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که هرگز در برابر این فتنه‌ها و فشار‌ها عقب‌نشینی نخواهند کرد.
ارسال نظرات