خبرهای داغ:
نیارکی گفت: ملت ایران، ملتی با فرهنگ هستند که با حکومت رابطه مناسبی دارند و این حضورشان تجدید عهدی با آرمان های انقلاب و تجدید بیعت مجددی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را دارند که ما قدردان این حضور همیشگی مردم هستیم
کد خبر: ۸۹۸۷۶۰۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص انعکاس سیاسی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: همیشه حضور مردم در برابر توطئه های دشمن تاثیرگذار بوده و امروز هم شاهد هستیم که همه جریان های معاند انقلاب، حتی کشورهای دارای شناسنامه در حکومت های موروثی، برعلیه جمهوری اسلامی نه به صورت پنهان بلکه به شکل آشکار و علنی هر روز دشمنی خود را بیش از پیش نمایان می کنند.

وی گفت: این حضور مردم قطعا توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند به ویژه در سال جاری ما شاهد برخی از اعتراضات در برخی شهرها بودیم و این امر بهانه ای برای دشمنان بود که با ملت و حکومت ایران مخالف هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: امروز در این حضور پرشکوه مردم، از تمام قشرها از مردان و زنان و کودکان و جوانان حضور دارند که مردم با این حضور خود در واقع خواستند که ۲۲ بهمنی از جنس ۲۲ بهمن سال ۵۷ را خلق کنند.

نیارکی افزود: ملت ایران، ملتی با فرهنگ هستند که با حکومت رابطه مناسبی دارند و این حضورشان تجدید عهدی با آرمان های انقلاب و تجدید بیعت مجددی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را دارند که ما قدردان این حضور همیشگی مردم هستیم.

وی در خصوص حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در این راهپیمایی عنوان کرد: این امر نشان می دهد که نسل های قبلی پیام انقلاب را به نسل های جدید رسانده اند و امروز نسل جدید ما از یک هوشیاری خوبی برخوردار هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: به رغم تمام هجمه هایی که در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، اما نسل سوم و چهارم که انقلاب را درک نکرده اند همچنان پای انقلاب ایستاده اند و ما شاهد حضور این نسل در راهپیمایی هستیم.

نیارکی خاطرنشان کرد: این امر نشان می دهد که انقلاب از یک منبع لایزال الهی سرچشمه می گیرد و رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی هدایت انقلاب را در دست دارد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها