خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در حوزه خاتم الانبیاء و حضور بسیجیان از انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت السلام محمد سلیمانی نماینده، ولی فقیه ناحیه امام رضا (ع) از حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء بازدید کرد.
محمد سلیمانی نماینده، ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) گفت: انقلاب، یعنی تحول بنیادین و این تحول باید آن قدر عمیق باشد که نام انقلاب بر رویش بگذارند.
وی تصریح کرد: انقلاب، یعنی یک دگرگونی همه جانبه و اساسی؛ اما انقلاب در قاموس انقلاب اسلامی، یعنی یک دگرگونی اساسی برای  پیدا کردن خدا.
وی افزود: این دگرگونی اساسی، دو بُعد دارد؛ یک بُعد درونی و یک بُعد بیرونی که اگر کسی هر دو بعد را داشته باشد، او یک انقلابی خواهد بود و اگر هر کدام را نداشته باشد، او دیگر یک انقلابی نیست.
حجت السلام سلیمانی تصریح کرد: از آیات کریمه قرآن درباره انقلابی بودن، مفهوم خاصی استفاده می‌شود، این مفهوم که در قرآن کریم مکرر هم مورد تأکید قرار گرفته است، مفهوم جهاد است. خداوند متعال در قرآن کریم حتی در شرایطی هم که جنگ نباشد، دستور «جاهِدوا» صادر می‌کند، اگر شرایط بحرانی خاصی هم نباشد، می‌فرماید «فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا». آن‌هایی که در راه خدا مجاهده می‌کنند، همیشه تحسین می‌شوند و برتر قرار می‌گیرند.
در ادامه سید سعید مفضلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء و حجت الاسلام کوچکی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مسائلی را در خصوص حوزه و موانع و مشکلات بیان کرد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه شد در پایان جلسه از زحمات کلیه بسیجیان، فرمانده و رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه تقدیر و تشکر بعمل آمد.
 
ارسال نظرات