خبرهای داغ:
سپاه صاحب الامر عج به خاطر حضور میلیونی ملت در راهپیمایی 22 بهمن سال 96 بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۲۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این بیانیه آمده است: امام و شهدا و انبیا و اولیا هزاران بار به ملت ایران آفرین خواهند گفت که دل رهبر ملت مستضعفان جهان را شاد کردید، شما ملت بزرگ ایران همان قادمون تاریخ هتستید که تا کنون در برابر جبهه کفر سر تعظیم فرود نیاوردید و همت بلند شما را ارج می نهیم که با دادن خون های بسیار توانسته اید صدور انقلاب را رقم زده و استکبار را در دنیای بی قانون وتو رسوا سازید.
در این بیانیه تاکید شده است: لبیک به ندای رهبر انقلاب و آرمانهای امام شهدا نشانه عظمت و بصیرت بی بدیل شما ملت سرافراز بوده که تا کنون در تاریخ اسلام و قبل از آن سابقه نداشته است . ملت ایران اسلامی با موج حضور خود دریای خروشان بی نظیری را رقم زد که نشان داد سیل خروشان انقلاب هنوز زنده است و کسانیکه خواب ترمیدور انقلاب را می دیدند به جرگه صدام و شارون پیوسته اند اما ملت ایران هنوز استوار و مقاوم ایستاده است.
در این بیانیه تاکید شده است: نشان دادید عاشورایی زیستن و کفر را بر ر زمین ردن هنر بزرگ شما ملت انقلابی است و در برابر عظمت شما سر تعظیم فرود می آوریم. مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید مد نظر متولیان امر باشد تا قدردانی خویش را در حق ملت بزرگ ایران با تلاش صادقانه و جهادی نشان دهند به پاس حضور میلیونی مردم قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن 96 و مردم سرافراز دیار رجایی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین مراتب تقدیر و تشکر خود را از این حماسه جاویدان ابراز نموده و در کنار ملت ایران در این شادی سهیم خواهیم بود.
روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج)  استان قزوین

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها