خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن از قدرت موشکی ایران اسلامی هراس دارد، گفت: امروز دیگر خودمان را با قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم چرا که آن دوران، دورانِ تحقیر بود و به همین دلیل خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۳۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

سردار حسین سلامی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان اهوازی با بیان اینکه خوزستان سرزمین حماسه‌های جاودان و معراج شهدای دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: مردم اهواز در همه صحنه‌های سخت انقلاب و دفاع حضوری درخشان داشتند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم اهواز تراکم شکوه یک ملت است، افزود: در سیزدهم دی امسال با عبور از پل شهید علم الهدی، تقاطع دو رود خالص و زلال را به نمایش گذاشتید و شعله‌های فتنه را خاموش کردید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم اهواز باز هم تصویرگر شکوه ملت ایران شدند و تیرخلاص را به سمت جهان استکبار شلیک کردند، گفت: خدا را باید به خاطر داشتن چنین مردم صبور و وفاداری ستایش کنیم.

وی انقلاب اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های اسلام بر یکی از امپراتوری‌های قرن دانست و عنوان کرد: جغرافیای ایران در دوران قبل از انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از جغرافیای سیاسی آمریکا تلقی می‌شد که شاه با ترویج ابتذال و فرهنگ برهنگی غرب به عنوان مزدور فعالیت می‌کرد.

سردار سلامی بیان کرد: در دوران پهلوی ثروت‌های ملی ایران به غارت می‌رفت و هزاران آمریکایی و غربی امور کشور را طراحی و مدیریت می‌کردند.

وی سرسپردگی ایران به غرب را از ویژگی‌های کشور در دوران پهلوی برشمرد و اظهار کرد: ایران، بدون اسلام، قرآن و ولایت ایالتی جداگانه از آمریکا محسوب می‌شود و خدا را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی، خورشید اسلام در عصر جدید از افق ایران طلوع کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) روحی مسیحایی در پیکر بی جان ملت دمید و ملت ایران را علیه استکبار و استعمار بیدار کرد.

وی روز پیروزی انقلاب اسلامی را روز بزرگ‌ترین شکست آمریکا دانست و گفت: در این روز ایران به استقلال و آزادی رسید و هرگاه اسلام درخشید، قدرت‌های زمانه و کفار در برابرش صف آرایی کردند.

سردار سلامی با اشاره به تحمیل جنگ به ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ایرانیان با حضور درجبهه‌های جنگ، زندگی در جنگ را آموختند و نشان دادند که ایرانی‌ها در هیچ شرایطی اشغال شهرها توسط بیگانگان را تحمل نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در دفاع مقدس بر قدرت‌های جهان در آن دوران غلبه کرد ولی دشمنی آنها با انقلاب اسلامی به پایان نرسید و به همین دلیل شکل توطئه را تغییر دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران هدف دشمن در مبارزه اقتصادی با ایران را فلج کردن کشور دانست و اظهار کرد: آنها می‌خواهند به جهانیان نشان دهند که پیشرفت بدون تکیه به قدرت‌ها میسر نیست و هیچ کشوری بدون غرب نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند اما انقلاب اسلامی از مرزها فراتر رفت.

 وی افزود: این روزها دشمن را در بیرون از مرزهای خودمان تعقیب می‌کنیم و در عین حال در عرصه‌های مختلف علم و فناوری پیشرفت کرده‌ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن از قدرت موشکی ایران اسلامی هراس دارد، گفت: امروز دیگر خودمان را با قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم چرا که آن دوران، دورانِ تحقیر بود و به همین دلیل خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم چرا که پیشرفت ما حاصل فکر و تلاش جوانان ما است.

وی با بیان اینکه ایران با همراهی محور مقاومت توطئه‌های تکفیری – صهیونیستی را ناکام گذاشت، عنوان کرد: نتیجه مقاومت این شد که سوریه و عراق از لوث تکفیری‌ها پاک شدند و رژیم صهیونیستی به دور خود دیوار کشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران امروز تکیه گاه مسلمان مظلوم جهان شده و این نشانه افتخار انقلاب اسلامی است که امروز از هر زمان دیگری قدرت‌مندتر شده است.

وی اظهار کرد: البته در جامعه ما مشکلات غیر قابل انکاری وجود دارد که مسئولان ما باید به این صبر و وفاداری مردم پاسخ دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها