خبرهای داغ:
صبح امروز همانند تمام اقصی نقاط کشور ، راهپیمایی 22 بهمن به نشانه حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد این انقلاب شکوهمند در شهرستان آزادشهر برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۷۶۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، این راهپیمایی با حضور چشمگیر و پر رنگ مردم شریف شهرستان آزادشهر از سپاه این شهرستان تا حسینیه اعظم آزادشهر صورت گرفت .

خطیب جمعه آزادشهر ، حجت الاسلام عین ا.. شهابی در تجمع پایانی این راهپیمایی ضمن تشکر از جمعیت عظیم حاضر در برنامه گفت : 39 است که حضور مردم در حمایت از نظام و انقلاب هر سال بهتر از سال پیش است واین نشانه بیداری ، وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی است .

حجت الاسلام عین ا.. شهابی  گفت : امروز میلیون ها نفر به کف خیابان آمدند تا محبت خود را نسبت به امام (ره) ، آرمان های امام خمینی (ره) ، ولایت و شهدا اعلام کردند .

شهابی در بعد دیگر سخنان خود از مشکلات اقتصادی ابراز تاسف و نا رضایتی کرده و خاطر نشان کرد : مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و وام های کوچک را به دشواری دریافت می کنند،  در عین حال که وام های میلیاردی به افراد معدودی به راحتی پرداخت می شود . ما می توانیم با وجود مشکلات ، کشور را به قله عالی اجتماعی و اقتصادی برسانیم. و این نیازمند این است که مسئولین جهادی وارد شوند و در خدمت این مردم باشند .

خطیب جمعه آزاد شهر در ادامه ابراز داشت : ما در عرصه موشکی ، علمی در رتبه بالایی هستیم ، چه دلیلی دارد که در صنعت خودرو سازی ، صنعت لوازم خانگی باید دچار عقب ماندگی باشیم . مسئولین تلاش می کنند ولی ما تلاش بیش از پیش را خواستاریم .

 جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ بر روی آنها کلیک کنید :

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها