خبرهای داغ:
سپاه پیشرو در خدمات رسانی و محرومیت زدایی
افتتاح مسجد، کارگاه تولید قارچ، گیاهان دارویی و تولید روغن کشتی به مناسبت دهه فجر
کد خبر: ۸۹۸۷۶۴۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، در روز شنبه 96/11/21 به مناسبت دهه فجر مسجد امام حسن عسکری(ع) در روستای سرجوشر اُحد شهر تشان که توسط معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان ساخت و تکمیل شده بود با حضور امام جمعه شهرستان بهبهان، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده پدافند هوایی، بخشدار شهر تشان، ریاست فنی و حرفه ای ، مدیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه، مسئولین و اهالی شهر تشان افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، از امام جمعه محترم شهرستان، بخشداری و شهرداری تشان که در رفع محرومیت زدایی، معاونت بسیج سازندگی ناحیه را یاری نمودند تقدیر و تشکر کرد و در ادامه در خصوص فلسفه بسیج سازندگی و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم روستاها و فرهنگ سازی در جهت ساخت مساجد ایراد سخن نمودند و در پایان آمادگی کامل بسیج سازندگی سپاه بهبهان برای کمک به ادارات جهت رفع محرومیت زدایی را اعلام نمودند.
در ادامه افتتاح از اقدامات بسیج سازندگی، فرمانده سپاه بهبهان به همراه امام جمعه این شهرستان از پروژه اشتغال زایی که در راستای بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) می باشد، بازدید کردند و طرح هایی همچون پرورش قارچ، گیاهان دارویی و تولید روغن کشتی را افتتاح نمودند.
امام جمعه شهرستان بهبهان در این مراسم از بسیج سازندگی سپاه بهبهان که اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در جهت رفع محرومیت زدایی تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمود و آمادگی حمایت خود را برای رفع مشکل مشکلات کارآفرینان اعلام کرد.
در پایان این مراسم سرهنگ خیران پور اظهار داشت چنانچه جوانان شهرستان بهبهان برای اشتغال زایی نیاز به همکاری دارند، بسیج سازندگی بهبهان آماده ارائه خدمات به این جوانان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها