سردار نقدی:

استقلال و آزادی ثمره اصلی انقلاب اسلامی ایران

معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان دورود اظهار داشت: ثمره و نتیجه اصلی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نقدی، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان دورود بیان کرد: انقلاب اسلامی بعدازدوهزار ۵۰۰ سال ستم حکومت‌های شاهنشاهی دستاورد مهمی برای این مردم به دست آورد وان هم نعمت بزرگ استقلال و آزادی است.
وی بابیان اینکه باید نسبت به نعمت‌های خدا شکرگزار باشیم. اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که خداوند متعال نصیب ما کرد که معنای واقعی زندگی، استقلال در مقابل بیگانگان وازادی برای تعیین سرنوشت را احساس و لمس کنیم.
سردار نقدی در ادامه به تفاوت دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد وبیان داشت: ما طبق تاریخ شاهد بودیم قبل از انقلاب مردم در چه وضع اسف‌باری و بدون کوچک‌ترین امکانات و هیچ‌گونه حقی زندگی می‌کردند و شاه و درباریانش چطور فکر خوش‌گذرانی خود بودند، ولی بعد از انقلاب ما شاهدیم که تبعیض بین مردم از بین رفته و همه مردم از امکانات برخوردار هستند.
وی گفت: بعد از انقلاب کشور ایران در تمام عرصه‌ها من‌جمله انرژی هسته‌ای، سطح سواد، تحصیل بانوان در آموزش عالی، هوافضا، سلامت و پزشکی، مهندسی، و... به‌سرعت پیشرفت کرده و در جایگاه بالایی در جهان قرارگرفته ودرحال حاضر می‌بینیم ایران در قلب کشور‌های منطقه قرارداد.
معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در انتها به تلاش و خودباوری و ایستادگی مقابل دشمنان این انقلاب اشاره کرد و گفت: ماقطعا در داخل مشکلاتی ازجمله مشکلات اقتصادی داریم و باید با کمک هم مشکلات رو مرتفع کرد و نگزاریم امثال کشور‌های آمریکا و اسرائیل در مدیریت کشورمان دخالت وسواستفاده کند.
حسین مریدی
ارسال نظرات
آخرین اخبار