امام‌جمعه پلدختر:

مردم با حضور پرشور و باشکوه در ۲۲ بهمن حماسه‌ای بزرگ خلق کردند

امام‌جمعه پلدختر گفت: مردم با حضور گسترده، معنادار و پرشور و باشکوه خود حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۷۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمد سوری روز یکشنبه در جمع راهپیمایان پلدختر در میدان شهید بهشتی این شهر اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است و هرکس در جایگاه و مسئولیتی قرار می‌گیرد باید به مردم خدمت کند که اگر نتواند خدمت مؤثری داشته باشد موجب ناامید کردن مردم می‌شود.

وی افزود: ناامید کردن مردم یکی از اهداف دشمنان است و کسانی که موجبات این امر را به وجود می‌آورند و از دشمن خطرناک‌تر هستند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: نظام ما دستاورد‌های بسیار زیادی دارد که در کلام امام و رهبر به‌طور کامل روشن است همین‌که در سرنوشت خویش دخالت می‌کنیم یکی از دستاورد‌های بسیار مهم نظام است و، چون هدف روشن است همه باید به آینده روشن امیدوار باشیم.

حجت‌الاسلام سوری تصریح کرد: باید در مردم امید صادق ایجاد کرد، زیرا ایجاد امید کاذب در مردم یا برای عوام‌فریبی است و یا اگر در میان خواص باشد لابی‌گری است.
انتهای پیام/

امام‌جمعه پلدختر گفت: مقام معظم رهبری امید دارد و ما هم باید امیدوار باشیم و دستاورد‌های نظام باید بیان شود حداقل دستاورد نظام ما این است که دین حکومت می‌کند، چون ما مسلمانیم و اعتقادداریم پس باید دین را وارد عرصه زندگی خود کنیم که این والاترین امتیاز انقلاب ما است.
ارسال نظرات