خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بابیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی ملت باشند، گفت: برنامه ششم کشور تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد و مردم اصفهان انتظار دارند بدانند وضعیت آب، هوا، اشتغال، تولید چه خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۷۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبررگزاری بسیج از اصفهان، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی ظهر امروز در جمع راهپیمایان اصفهانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم اصفهان با حضور آگاهانه و پرشور خود بار دیگر حرکت انقلاب اسلامی، ضد فساد، ضد تبعیض و ضد استکباری خود را در مقیاس منطقه‌ای و جهانی برافراشتند، گفت: این راهپیمایی عظیم چندین میلیونی در نقاط مختلف کشور اراده مردم را نشان می‌دهد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درادامه تصریح کرد: این حضور پرشور نشان می‌دهد که مردم با وجود مشکلات مختلف، نسبت به اسلام و رهبری انقلاب اسلامی وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه هدف دشمن ایجاد شکاف بین ملت و مسؤولان فاصله گرفتن از یکدیگر است، خاطرنشان کرد: مردم با حمایت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، ایرانی پیشرفته، قدرتمند و آباد را خواهند ساخت و این توطئه را تاکنون خنثی کرده اند.

رحیم صفوی درادامه گفت: درود خدا بر مادران و همسران و فرزندان شهیدان که پس از شهادت عزیزانشان این گونه استوار ایستاده‌اند و مایه سرافرازی ملت شده اند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی در زمانی به سر می‌برد که جهان به سرعت در حال تحول است و همه چیز تحت تأثیر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بنیادی‌ترین اصل در نظام هستی که بر این تغییر و تحولات تأثیرگذار است، عامل زمان و حرکت است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه پس از گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی باید بپرسیم که ما قوی‌تر شده‌ایم یا دشمنان، گفت: با اطمینان بشارت می‌دهم که با گذشت زمان منحنی عمر آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به زوال رفته و منحنی اقتدار انقلاب اسلامی رو به صعود است.

وی درادامه گفت: دیروز شاهد سرنگونی هواپیمای صهیونیستی توسط رژیم سوریه بودیم، آیا آمریکایی‌ها در سوریه عراق شکست نخورده‌اند؟ آیا امریکایی‌ها در تشکیل خاورمیانه جدید شکست نخوردند؟

*اصلی‌ترین راه ما حفظ اقتدار ملی، حمایت و پشتیبانی ملت از رهبر معظم انقلاب و سه قوا است

رحیم صفوی بابیان اینکه دستور نظامی رئیس جمهور آمریکا نشان از ضعف این رژیم است، گفت: آیا آمریکایی‌ها در برجام موفق شدند؟ به عبارتی دیگر در حالی که گروه ۱+۵ از برجام حمایت می‌کند، ولی آمریکا برخلاف آنان عمل می‌کند.

وی درادامه گفت: زمان به سمت بیداری ملت‌ها در مبارزه با ظلم آمریکایی، صهیونیستی و برخی از کشور‌های عربی است و عامل حرکت به نفع انقلاب اسلامی است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سئوال که آیا مستشاری نظامی فرزندان ایران اسلامی نبود که توانست نیرو‌های داعش را شکست داده و توطئه جدید آمریکایی‌ها را برهم زند؟، گفت: اصلی‌ترین راه ما حفظ انسجام ملی، اقتدار ملی، حمایت و پشتیبانی ملت از ارکان نظام، رهبر معظم انقلاب و سه قواست.

وی بابیان اینکه مسؤولان، مدیران و سیاست‌مداران کشور باید شناخت درستی از مشکلات مردم داشته باشند و در کنار آن راهبرد دشمن را بشناسند، تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که دشمن روی شبکه مجازی و اقتصاد و فرهنگ سرمایه‌گذاری کرده است به همبن منظور باید از فرصت‌های ملی و منطقه‌ای استفاده و از آن‌ها بهره‌مند شد.

رحیم صفوی درادامه گفت: کشور ما هم‌اکنون یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیاست و انقلاب اسلامی در منطقه نفوذ پیدا کرده است.

*مسئولان باید پاسخگوی ملت باشند

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه مسؤولان باید به مردم بگویند برای مردم چه کرده‌اند و باید پاسخگوی ملت باشند، اذعان کرد: برنامه ششم کشور تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد و مردم اصفهان انتظار دارند بدانند وضعیت آب، هوا، اشتغال، تولید چه خواهد شد، به عبارتی دیگر مسؤولان باید پاسخگوی مردم شرق اصفهان که با خشک‌سالی روبرو شده‌اند نیز باشند.

وی بابیان اینکه در برنامه ششم در بخش آب و خاک و مبارزه با آلاینده‌های زیست‌محیطی سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده که البته زمان خواهد برد، گفت: وجود گفتمان واحد در کشور باید چه در مسائل سیاست خارجی، چه در مسائل فرهنگی و چه در مسائل اقتصادی طبق قانون اساسی و براساس باور‌های ما نسبت به ولایت فقیه باشد.

رحیم صفوی ادامه داد: در ۱۹۳ کشور جهان، پادشاهان، رهبران و رؤسای جمهور زیادی هستند، اما به هیچ عنوان در اندیشه و تفکر، رفع گرفتاری از مظلومان و دفاع از مسلمانان جهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان بابیان اینکه تا زمانی که به اسلام عمل کنیم و شعار ندهیم و به عبارتی دیگر دستگاه‌ها و کارگزاران حکومتی نیز به وظیفه خود عمل کنند، وعده الهی محقق خواهد شد و پیروز خواهیم شد، گفت: اصلی‌ترین راهکار حفظ انسجام و اتحاد ملی و پشتیبانی از ارکان نظام و قوای سه گانه است و اساس قدرت نظام را با حضور شما مردم است و باید با حفظ انسجام و اتحاد مقابل توطئه‌های قدیم و جدید نظام بایستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها