خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: امت اسلامی ایران همواره ملتی هوشیار،‌ آگاه و بیدار هستند و پای انقلابی که خود به لطف خدا با هدایت‌های امام راحل ایجاد کردند، ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاتری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک این یوم‌الله اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: ۲۲ بهمن عید غدیر دیگری برای ملت ما است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب شاهد دشمنی دشمنان علیه ملت ایران بوده ایم، گفت: دشمنان هرگز راضی به این اقتدار، عظمت و پیروزی که ملت در آن روز آفریدند نبودند و مدام اقدام به دسیسه‌چینی علیه نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

وی تأکید کرد: امت اسلامی ایران همواره ملتی هوشیار، آگاه و بیدار هستند و پای انقلابی که خود به لطف خدا با هدایت‌های امام راحل ایجاد کردند، در جهت حفظ، بالندگی و پیشرفت آن ایستاده‌اند.

سردار شیروانیان با اشاره به توطئه‌هایی که دشمنان در این ۴۰ سال علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند تا به این نظام خدشه وارد کنند، تصریح کرد: علی‌رغم همه فتنه‌آفرینی‌ها، جنگ‌ها، تحریم‌ها و ترور‌ها ملت ما هرروز استوارتر از روز قبل ایستاده و از دستاورد‌های انقلابی که خود آفریده‌اند حراست می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه ملت همواره حامی منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند، اظهار کرد: امام راحل فرمودند: پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسید، این را مردم ما تجربه کرده‌اند و هر فتنه‌ای که پشت سر ولایت‌فقیه بودند دشمن کاری از پیش نبرد

وی تأکید کرد: ایران اسلامی به لطف خدا، حضور و صلابت مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم مقتدرانه در منطقه افتخارآفرینی کرده است.

سردار شیروانیان با بیان اینکه دشمنان نتوانستند این پیروزی را تحمل کنند و به دنبال ایجاد خدعه‌ای جدید برآمدند، گفت: آن‌ها فتنه‌ای را به پا کردند، ولی مردم، نوجوانان و جوانان ما کمتر از هشت روز صف خود را از اغتشاشگران، ضدانقلاب، عوامل صهیونیست و استکبار جدا کرده و پشت سر رهبر حضور پیدا کردند و مدافع انقلاب شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها