خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی مردمی و متکی به مردم عنوان کرد و گفت: این نظام با حضور مردم به راه خود ادامه می‌دهد و به خواست خدا از عهده رسالت بزرگی که بر دوش ملت است موفق بیرون خواهیم آمد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۹۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛؛ آیت‌الله ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور انقلابی امت در میدان‌های مختلف دشمنان را مأیوس کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ۲۲ بهمن امسال استثنایی خواهد بود، گفت: امروز شاهد سیل جمعیت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعات اولیه بودیم.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی مردمی و متکی به مردم عنوان کرد و افزود: این نظام با حضور مردم به راه خود ادامه می‌دهد و به خواست خدا از عهده رسالت بزرگی که بر دوش ملت است موفق بیرون خواهیم آمد.

آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه فراز و نشیب‌های در طول دوران انقلاب، بصیرت مردم را بیشتر از گذشته کرده است، اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی و بصیرت مردم سبب جدی‌تر شدن حضور مردم در این راه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها