خبرهای داغ:
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و با این حضور پرشور حماسه‌ای بزرگ آفریدند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۰۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تقدیر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و با این حضور پرشور حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی بیان کرد: با اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاد مردم احساس خطر کردند و احساس کردند که برخی سعی دارند آرامششان و انقلاب و کشور را به خطر بیندازند و آمدند تا با برهم زنندگان آرامش کشور مقابله کنند و این پیام مردم است که آرامش می‌خواهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مسوولان در برابر ملت اظهار کرد: مسوولان باید به فکر مردم باشند، مردم گله دارند و رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال خواسته مردم است و این کار محقق نمی‌شود جز با تفکر جهادی و کار شبانه‌روزی از سوی نمایندگان، مسوولان و دولت‌مردان.

وی اذعان کرد: مردم خوبی داریم چراکه نظام و کشورشان را دوست دارند اما مسوولی که خدمت نکند را دوست ندارند و مسوولان باید بدانند که فرصت خدمت کم است و باید به فکر کار و تلاش برای مردم باشند.

ارسال نظرات