در پی حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن :

پیام تشکر امام جمعه یزد و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری

نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری از مردم به مناسبت حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن» پیام تشکر مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۷۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، 

مردم شریف و گرامی استان یزد

با سلام
بر خود لازم میدانیم از حضور مؤثر و شکوهمند شما مردم متدیّن و ولایتمدارکه با عشق و علاقه به انقلاب اسلامی خود و به آرمان‌های بنیانگذارآن، حضرت امام خمینی (ره) در صفوفی فشرده و متراکم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمودید صمیمانه عرض ارادت و تشکر نماییم و از خدای بزرگ مسئلت نماییم که این مردم بزرگوار را از انقلاب اسلامی جدا نسازد و همواره ما را قدردان آن همه محبت و اراده بی بدیلشان نسبت به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بگرداند.
الحق و الانصاف با حضورتان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتید. شما به دنیا ثابت کردید که حساب پشتیبانی از انقلاب از امور دیگر جداست و هرگز ناملایمات نمی‌تواند شما مردم را از این دستاورد بزرگ الهی جدا سازد.
حضورتان بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خصوصاً امریکای وحشی و اسرائیل جنایتکار بود و آنان با تبلیغات وسیع خود باز هم تن به شکست دادند و با دروغ پردازی‌های خود رسوا شدند.
عشق و علاقه مردم به انقلاب و اسلام و ولایت باید اراده مسئولین را در خدمتگزاری به این مردم شریف مضاعف سازد و هر چه در توان دارند برای این مردم در طبق اخلاص گذارند.
خداوند مردم شرافتمند ایران اسلامی را در کنف حمایت خود سلامت و محفوظ دارد و انقلاب و جمهوری اسلامی را همواره پایدار و برقرار نماید.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»


و من الله التوفیق محمدرضا ناصری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

و

ابوالقاسم وافی نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری
ارسال نظرات