همگام با آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی؛
همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده و با شکوه مردم شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛ در روز 22 بهمن سال 96 و در آستانه ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی, مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان لردگان به صورت خودجوش و برای دفاع از انقلاب اسلامی با حضور گسترده و کم نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

در این مراسم که از چهار راه بسیج شروع و تا مصلی شهر ادامه داشت امام جمعه بخش خانمیرزا به عنوان سخنران راهپیمایی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر از حضور با شکوه مردم تقدیر و تشکر کرد و افزود: همین حضور به موقع و گسترده مردم در مواقع ضروری و نیاز انقلاب اسلامی باعث ناامیدی دشمنان ایران اسلامی برای حضور دوباره در این کشور گردید.

حجت الاسلام علی معزی ادامه داد:یک زمانی آمریکا و انگلیس با حضور خود در ایران هر کاری که می خواستند به راحتی انجام می دادن حتی آنها رضاخان قلدر که شاه ایران بود را در یک چشم به هم زدن از سمت خود برکنار کردند و کسی حق دخالت نداشت ولی اکنون آمریکا و همپیمانانش نتوانستند با تمام اقدامات نظامی خود بشار اسد که مورد حمایت ایران است را از حکومت ساقط کنند و این قدرت ایران در منطقه را به نمایش می گذارد.

وی خاطر نشان کرد: ایران که زمانی مستعمره غرب بود و تمام منابع این کشور در اختیار آنها بود امروز تبدیل به قدرت اول خاورمیانه گردید و در معادلات جهانی یکی از نقش های مهم و اصلی را ایفاء می کند.

معزی افزود:ما باید قدردان شهدا و جانبازانی باشیم که با مجاهدت خود توتانستند مدال های اقتخار برای ایران به ارمغان بیاورند و امنیت را با دادن خود خود نصیب مردم جامعه کنند.

ارسال نظرات