خبرهای داغ:
۴۵ طرح عمرانی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مرزی سردشت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۱۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، 45 طرح عمرانی با اعتبار 45 میلیارد ریال با حضور فرماندار و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در بخش وزینه سردشت  افتتاح شد.

در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 25 طرح بخشداری وزینه شامل سنگفرش معابر، دیوار حائل، بوستان روستایی، تسطیح و خاک‌برداری، بازگشایی معابر جدید، حصارکشی پارک و دهیاری، ایستگاه مسافر، ساخت کانال سنگی با اعتبارهزینه شده 13 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به نیابت از این طرح‌ها، آسفالت روستای واوان با مساحت 4 هزار و 500 مترمربع و مبلغ هزینه شده یک میلیارد و 100 میلیون ریال افتتاح شد محل تأمین اعتبار آن  فرمانداری، بخشداری و دهیاری بوده است.

تحویل 10 واحد مسکن مددجویی شهری و 9 واحد روستایی با هزینه 2 میلیارد و220 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت از دیگر طرح‌هایافتتاحی در این روز بود که بخشی دیگر از هزینه‌های پرداختی از محلمشارکت‌های مردمی تأمین شده است.

آسفالت و جدول‌گذاری در شهر میرآباد به عنوان طرحی دیگر در مساحت 50هزار مترمربع توسط نماینده سردشت پیرانشهر در مجلس، شورای اداری و اهالی افتتاح شد که در آن 6 هزار و 500 تن آسفالت به کار رفته و به متراژ 6 هزار متر طول جدول گزاری شده است.

برای این طرح هم 5 میلیارد ریال هزینه شده و برای ساخت و زیرسازی و دیگر خدمات از ماشین آلات شهرداری استفاده شده است.

به مناسبت دهه فجر؛ پروژه  اورژانس اجتماعی ١٢٣ با حضور فرماندار سردشت ومدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی کلنگ زنی شد.

 

ارسال نظرات