خبرهای داغ:
امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار اسدآباد با صدور پیامی از حضور حماسی مردم دیار سیدجمال در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۱۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

تقدیر امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار اسدآباد از حضور حماسی مردم در راهپیماییبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و حسین افشاری فرماندار اسدآباد با صدور پیامی از حضور حماسی مردم دیار سیدجمال در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

درود خدا بر روان پاک امام راحل(ره)،شهدا و مردم ولایتمدار دیار سیدجمال

امروز بار دیگر با حضور پرشور خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودید و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب 22 بهمنی تماشایی رقم زدید.

شما همشهریان امروز با این حضور هزاران نفری توانستید بار دیگر طراوت انقلاب را به معرض نمایش گذاشته و معادلات دشمن را بیش از پیش برهم زنید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش  مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و نهمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.

والسلام علیکم و رحمت الله

بیست و دوم بهمن 1396

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات