استاندار در آیین آغاز گاز رسانی به دوشهر آغاز گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسیدیشموک و قلعه رئیسی که با حضور رییس کمیسیون انرژی مجلس ،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: با بهره برداری از این طرح ۷ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۳۰ هزارنفری از مردم شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.احمدی افزود: اعتبار این طرح ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است. مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در این طرح 44 کیلومتر خط لوله فلزی و 80 کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا شده است. خادم افزود: هم اکنون جاده دسترسی به حد فاصل شهر قلعه رئیسی اجرا شده و تا شهریور سال 97،دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد. وی با بیان اینکه این طرح بزرگ گازرسانی در سه مرحله اجرا شد ادامه داد: هم اکنون مرحله اول و دوم این طرح به اتمام رسیده و تاکنون 47 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند. خادم گفت: فاز سوم گازرسانی به بخش های قلعه رئیسی و دیشموک کهگیلویه هم اکنون در دست اجراست که با اتمام این طرح 108 روستا و دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی با جمعیتی بیش از هفت هزار و 639 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد. طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی 73 کیلومتر و دیشموک 90 کیلومتر است. این بخش ها حدود 50هزار نفر جمعیت دارند. بیش از 98 درصد جمعیت شهری و 40درصد جمعیت روستایی کهگیلویه وبویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۶۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
احمدی افزود: اعتبار این طرح ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در این طرح ۴۴ کیلومتر خط لوله فلزی و ۸۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا شده است.
خادم افزود: هم اکنون جاده دسترسی به حد فاصل شهر قلعه رئیسی اجرا شده و تا شهریور سال ۹۷، دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه این طرح بزرگ گازرسانی در سه مرحله اجرا شد ادامه داد: هم اکنون مرحله اول و دوم این طرح به اتمام رسیده و تاکنون ۴۷ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
خادم گفت: فاز سوم گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک کهگیلویه هم اکنون در دست اجراست که با اتمام این طرح ۱۰۸ روستا و دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی با جمعیتی بیش از هفت هزار و ۶۳۹ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی ۷۳ کیلومتر و دیشموک ۹۰ کیلومتر است.
این بخش‌ها حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارند.
بیش از ۹۸ درصد جمعیت شهری و ۴۰ درصد جمعیت روستایی کهگیلویه وبویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
ارسال نظرات