نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان نیز تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۷۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن رهبری امام، وحدت و شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب بوددر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی افزود: بیداری اسلامی در زمان طاغوت با رهبری امام خمینی و حمایت همه جانبه مردم بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فتنه‌های مختلف در دوران طاغوت علیه نهضت اسلامی گفت: رهبری مقتدر امام (ره)، وحدت و هماهنگی ملت و روح مقاومت و شهادت طلبی مردم سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه آزادی حقیقی در دوران حکومت پهلوی رنگ باخته بود گفت: سیاست رژیم طاغوت نابودی دین و معنویت بود.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از پیروزی استمرار خود را نیز حفظ کرد افزود: بیگانگان با حربه‌های مختلفی از جمله جنگ و تحریم به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، هدف دشمنان از جنگ و تحریم‌ها را جلوگیری از رشد و تعالی اقتصادی ایران عنوان کرد.
آیت الله ملک حسینی حمایت و اتحاد مردمی در دفاع از آرمان‌های انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ ایران معاصر دانست و گفت: مردم ایران همیشه در حمایت از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه پیشرو بودند.
وی گفت: رشد و تعالی جامعه در عرصه‌های مختلف، امنیت و آرامش اجتماعی و استقلال و آزادی ایران اسلامی به برکت انقلاب است.
آیت الله ملک حسینی بر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان نیز تأکید کرد.
وی اظهار کرد: با توجه به شگرد‌های مختلف دشمنان برای از بین بردن ارزش‌های دینی بخصوص در فضای مجازی نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم قدرشناس شهرستان کهگیلویه از پیر و جوان با حضور پرشور و ولایی خود پایبندی خود به نظام و آرمان‌های انقلاب را نشان دادند.
ارسال نظرات