عضو هییت عالی نظارت بر تشکل‌های صنفی:

انتخابات اتاق‌ها باید قانونی، عادلانه، آزاد و فراگیر برگزار شود

هرشخصیت حقیقی یا حقوقی در انتخابات اتاق‌ها دخالت کند مخالف مردم محسوب می شود و اتحادیه های صنفی انتخاباتی می خواهند که قانونی، عادلانه، آزاد و فراگیر باشد.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۹۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

به گزارش بسیج اصناف بازاریان و تجار خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور اشکذری عضو هییت عالی نظارت بر تشکل‌های صنفی در حضور رؤسای اتاق‌های اصناف مراکز استان ها در اتاق اصناف ایران بیان کرد: ایجاد رونق کسب و کار ، اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین هدف بسیج اصناف است و الویت سازمان بسیج اصناف ، اجرای منویات مقام معظم رهبری نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، رعایت قانون و برپایی انتخابات صنفی عادلانه می باشد.بر این اساس دخالت هر فرد یا مجموعه ای در برپایی قانونمند انتخابات صنفی مخالفت با قانون است.

حسن پور ادامه داد: عادلانه به این معنی که همه با خیال راحت در انتخابات بتواند کاندیدا شود و این یعنی رعایت حق شهروندی. بنده به عنوان عضوهیئت عالی نظارت از بیت المال و اموال عمومی در انتخابات دفاع میکنم و چنانچه سازمانی، گروه ، جناح و یا افرادی بخواهند انتخابات را به نفع خودشان با ابزارهای غیر قانونی رقم بزنند، حتما جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: بسیج اصناف در سراسر کشور طبق وظیفه قانونی خود که در قانون نظام صنفی به آن اشاره شده باید نسبت به جلوگیری از ورود افرادی که شرایط عضویت در اتحادیه ها و اتاق‌ها را از دست داده اند، اقدام کند و این به معنای انجام وظیفه است نه دخالت در روند انتخابات.

غلامرضا حسن پور اشکذری ضمن قدردانی از رؤسای اتاق های اصناف مراکزاستان‌های سراسر کشور که با مجموعه بسیج همکاری می کنند افزود: به نیابت از 600 هزار بسیجی اصناف از رؤسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور که در فکر تقویت کسب و کار هستند، تشکر میکنم و امیدواریم در انتخابات اردیبهشت سال 97 افرادی معتمد، و متخصص با رای رؤسای محترم اتحادیه‌ها، امور اتاق های اصناف را عهده دار شوند و شاهد شکوفایی اصناف باشیم.

ارسال نظرات