برگزاری یادواره ۸۴۷ شهید شهرستان بانه

یادواره ۸۴۷ شهید والامقام شهرستان بانه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۰۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره ۸۴۷ شهید والامقام شهرستان بانه با حضور امام جمعه بانه؛ خانواده معظم شهدا؛ جمعی از مسئولین؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد مردم در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.

محمد فلاحی فرماندار بانه در این مراسم عزت و امنیت امروز کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: اگر امروز پیشرفت و آرامشی در کشور است همه مرهون ایستادگی و خون پاک شهیدان است.

وی؛ خون شهیدان؛ حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را از عوامل موثر در ماندگاری و عزت ایران اسلامی برشمرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران الگو و سرمشق تمام کشور‌های منطقه است.

فلاحی تصریح کرد: تنها کشوری که امروز در برابر استکبار به سرکردگی آمریکا ایستاده انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل است که امروز شاهد رشد و بالندگی روز افزون کشور هستیم.

فرماندار بانه با اشاره به سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: امروز آمریکا با استفاده از روش تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در بین کشور‌های اسلامی بدنبال حاکمیت خود در متطقه است.

وی افزود: امروز آمریکا در قرن ۲۱ با استفاده از جنگ‌های نیابتی بدنبال حفظ منافع خود در منطقه است که تشکیل گروهک ترویستی تکفیری داعش نمونه بارز این ادعاست.

فلاحی گفت: مادامیکه مردم با توطئه‌های دشمن آگاه باشند و از منویات مقام معظم رهبری اطاعت کنند آمریکا و استکبار جهانی نخواهد توانست بر کشور و ملت ما چیره شود.

انتهی پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار