۱۳ طرح زیربنایی، عمرانی، خدماتی همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر سه میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان در بخش مرکزی حاجی آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۳۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ ۱۳ طرح عمرانی با اعتبار سه میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان با حضور دکتر احمدی نماینده مجلس و ضرغامی معاون امور روستایی استانداری استان هرمزگان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان و فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.


بهره برداری از ۷ طرح بهداشتی و خدماتی در بخش مرکزی


جهانگیری فر ماندار حاجی آباد در گفتگو با خبر نگار پیارم، در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: هفت طرح در حوزه بهداشت با اعتبار ۸۹۲ میلیون تومان، شامل سه مطب دندان پزشکی با اعتبار بالغ بر ۲۵۵ میلیون تومان و دیوار کشی شبکه بهداشت معدنوئیه با اعتبار ۷۵ میلیون تومان، مرکز زیست ماما باغات با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیون تومان و محیط زیست روستای گنج با اعتبار ۳۵ میلیون تومان و خانه بهداشت روستای احمد آباد با اعتبار بالغ بر ۴۹۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.


افتتاح سه طرح عمرانی در حوزه راهداری


جهانگیری بیان داشت: سه طرح عمرانی در حوزه راه داری که این طرح ها با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تومان در بخش های راهسازی، که شامل افتتاح ساختمان پلیس راه گهکم با اعتبار یک میلیارد تومان و افتتاح پایانه مسافر بری با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان و راه روستایی با غات با اعتبار ۲۹۰ میلیون تومان و جاده بین مزارع روستای طاشکوئیه با اعتبار دو میلیاردو ۲۰۰ میلون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.


وی با بیان این که اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات استان هرمزگان تامین شده است، اضافه کرد که بهره برداری از این طرح ها، گام موثری در جهت رفاه حال روستائیان و توسعه بیش از پیش شهرستان حاجی آباد است.

ارسال نظرات