خبرهای داغ:
حضور مردم دهاقان از نخستین ساعات راهپیمایی به اندازه‌ای پرشور بود که تا فواصل بسیار دور از میدان دفاع مقدس جمعیت مردمی به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۶۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان، حضور انقلابی دهاقانی‌ها و دیگر مردم سراسر کشور امروز باعث شد تا بار دیگر دشمن احساس یأس و ناامیدی کرده و مردم توانستند فریاد انقلاب را بر سر استکبار جهانی برآورند تا با این کار از عهده رسالتی که بر دوششان بود برآیند.

در ادامه نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و همین مردم هستند که انقلاب را بوجود آورده اند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند افزود: ۲۲ بهمن یک عید بزرگ است، مردم همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، مردم همیشه در صحنه هستند، ولی مسئولان باید پاسخ تک تک مردم را داشته باشند آن‌ها باید بدانند که سرمایه‌های اصلی نظام مردمند.

سمیه محمودی تصریح کرد: مسئولان حکومت جمهوری اسلامی اعم از مجلس، دولت و قوه قضائیه، نیرو‌های نظامی انتظامی، روحانیت باید از مردم حمایت کنند و هر کسی در هر جائی که هست و مسئولیتی دارد باید خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز ما باشد.

وی افزود: متأسفانه کشور ما دچار جبر سیاسی شده است و این باید اصلاح شود، همه مسئولان در کشورخوب حرف می‌زنند، همه مشاغل و مشکلات را خوب بر می‌شمارند؛ امروز روز حرف زدن نیست، وقت عمل است، همه باید عمل کنند، همه باید حرکت کنند و دست به دست همه باید اقدام کنند.

محمودی با تأکید بر اینکه وظیفه ما بعنوان خادم ملت ایران اینست که بتوانیم کاری انجام دهیم گفت: بازی‌های چپ و راست را کنار بزنیم، مردم با عزت، شرافت ملی، خدمات و آرامش می‌خواهند و این وظیفه مسئولان است، من هم جزء آن‌ها هستم پس باید همه با هم بمنظور خدمت به مردم اقدام کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اظهار کرد: وحدت شعار همه است و این وحدت باعث خدمت به مردم می‌شود، مسئولان باید بین مردم باشند و نباید به دنبال آن باشند که برای خود و خانواده خود کار کنند.

وی با اشاره به موضعگیری آمریکائی‌ها از اول انقلاب خاطرنشان کرد: آمریکائی‌ها ۳۹ سال است که از شروع انقلاب دست از ملت ایران برنداشته اند و هر روز توطئه‌ای جدید راه انداخته اند.

محمودی افزود: آمریکائی‌ها فراموش کرده اند که نظام اسلامی نظامی مردمی است و رهبر آن نیز همچنان بر اهداف انقلاب ایستادگی کرده و محکم ایستاده اند.

محمودی گفت: ما در خصوص توان موشکی مان با کسی مذاکره نمی‌کنیم، این را مقامات کشوری بدانند نسل‌های انقلاب بسیاری آرمان‌های انقلاب ایستاده اند ما امنیت کشورمان را به کسی نمی‌فروشیم و توان موشکی و نظامی ما قابل مذاکره نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها