عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری:

اسرائیل با داشتن بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای، ایران را از داشتن انرژی صلح آمیز هسته‌ای منع می‌کند

عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: چرا اسرائیل بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و ایران را از داشتن انرژی صلح آمیز هسته‌ای منع می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
حجت الاسلام رضا کشاورز پیش از ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان خلیل آباد با اشاره به وضعیت کنونی حاکم بر جهان معاصر و دنیای امروز، اظهار داشت: امروز ما در دنیایی به سر می‌بریم که عدالت گمشده جهان امروز (آن) است. در دنیای مدرن امروز بیش از جهان قدیم عدالت به فراموشی سپرده شده است.

سیاستمداران محصول دنیای رسانه را درو می‌کنند

وی با بیان اینکه امروز اولین شاخص و ملاک قدرت دنیای هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: آنچه را که دنیای رسانه می‌کارد، سیاستمداران آن را درو می‌کنند و امروز سیاستمداران و حاکمان دنیا بر اساس تبلیغات سو و نادرست رسانه‌ها است که اقدامات خود را در سراسر دنیا انجام می‌دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری همچنین در ادامه تصریح کرد: اگر در زمان قدیم ظلم و جنایت در غالب کشت و کشتار و ویرانی چهره زشتی داشت، اما امروز متأسفانه ظلم و جنایت و ستم کاری چهره‌ای زیبا و فریبنده به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز متأسفانه در غالب الفاظ زیبا و دل-فریب و حتی با چهره عدالت و به نام آزادی و نجات، هزاران ظلم و جنایت می‌کنند، اذعان کرد: نام جنایت ها، قتل عام و نسل کشی امروز از جمله در حلبچه، میانمار، پاراچنار پاکستان و … آزاد سازی و نجات می‌دانند و بسیاری از جنایت کاران و آدم کشان در چهره مردم فریب منجی ورود پیدا می‌کنند و به نام نجات و آزادی هزاران ظلم و جنایت را انجام می‌دهند که همه به مدد رسانه هاست.

کشاورز دروغ و تبعیض را مهم‌ترین ویژگی رسانه‌های استکباری دانست و عنوان کرد: رسانه در عصر امروز، یعنی عصر تکنولوژی، دو خصوصیت رنج آور دروغ و تبعیض دارد که از مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه‌های استکباری است که متأسفانه به مدد دروغ زمینه ساز جنایت‌های سیاستمداران شده اند.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: اگر ظلم و ستم زشت است در همه جای دنیا باید زشت باشد اگر زندانی کردن بی گناهان محکوم است باید در همه جا محکوم باشد و اگر حقوق اقلیت‌ها باید رعایت شود در همه جا باید این گونه باشد.


این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اگر ایران نباید انرژی صلح آمیز هسته‌ای داشته باشد چرا حکومت اسرائیل باید بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای را در انبار‌های خود پنهان کند، بیان کرد: اگر تخریب مجسمه بودا در دنیا، شوری می‌انگیزد چرا تخریب حرم امام حسن عسکری (ع)، این حرم تاریخی و مذهبی در سامرا نباید چنین عکس العملی را در دنیا ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه اگر در مورد آزادی مذاهب در ایران حرف‌ها و سخن‌ها زده می‌شود چرا این موضوع در عربستان به فراموشی سپرده شده است، تأکید کرد: امروز متأسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دنیای اسلام، تحرکات وهابیت عربستان است که متأثر از عناصر اسرائیلی در میان بزرگان عربستان است که سرنوشت بخشی از جهان اسلام در دست این حکومت واپس گرا است.

حضور هوشیارانه مردم از مهم‌ترین عوامل پیروزی و تداوم انقلاب است

حجت الاسلام کشاورز حضور هوشیارانه مردم و نقش رهبری‌های حضرت امام (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین عوامل پیروزی و تداوم انقلاب دانست و افزود: بصیرت و آگاهی و زمانه شناسی ملت ایران باعث شد تا به امروز با توطئه گران مبارزه کنیم و هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه فصل الخطاب به این معناست که علی رغم اختلاف سلیقه باید از رهبری اطاعت کنیم، گفت: رهبری عامل وحدت، قدرت، پیشرفت و آرامش جامعه است و چپ، راست، غرب و شرق را قبول نداریم و باید صراط مستقیم را قبول داشته باشیم و صراط مستقیم نیز همان ولایت است.

مدیریت حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری باعث خنثی شدن فتنه‌ها شده است

عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با تأکید بر اینکه اگر دم از امام بزنیم و به سخنان جانشین امام توجه نکنیم جای تعجب دارد، اظهار کرد: برخی هستند که عاشق امام گذشته هستند، ولی امام حاضر را تبعیت نمی‌کنند و این بدان منظور است که امام گذشته را توان تحریف و تفسیر کرد، ولی امام حاضر را باید اطاعت کنید.

وی با اشاره به اینکه، ولی فقیه در سیستم حکومت اسلامی بر اساس قانون الله، مجری منویات الهی و احکام و تعالیم دین است، تصریح کرد:، ولی فقیه دیکتاتور نیست که بخواهد سلیقه‌های شخصی خود را بر مردم تحمیل کند در زمان‌های مختلف شاهد مدیریت حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف بوده ایم که باعث خنثی شدن فتنه‌ها شده است.

ایران به لحاظ علمی، نظامی و دموکراسی قوی‌ترین کشور منطقه است

کشاورز با بیان اینکه وحدت لازمه بیداری، هوشیاری و آگاهی ملت ایران است، اذعان کرد: وحدت یک امر مقدس است که حتی دشمنان در مواقع لازم وحدت دارند و امروزه باید فارغ از اختلافات و سلیقه‌های جناحی و سیاسی وحدت داشته باشیم و پشتیبان قوای سه گانه نظام باشیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ایران اسلامی به لحاظ، علمی، نظامی و دموکراسی قوی‌ترین و پیشروترین کشور منطقه است، خاطرنشان کرد: اگر به سایر کشور‌های منطقه توجه کنیم امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ یک از کشور‌های منطقه وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار