خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون:

دولت به وضع معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کند/در اوج آزادی هستیم که می توانم از دولت و قوه قضاییه انتقاد کنم

حجت الاسلام گواهی: شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دارای ابعاد مختلفی است. در دوران قبل از انقلاب کشور ما کشوری کاملا نیازمند و وابسته به سایر کشورها بود، در آن دوران کشور ما به هیچ عنوان استقلال سیاسی، اقتصادی و نظامی وجود نداشت حتی هیچ کشوری حاضر نبود به ما سیم خاردار بفروشد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۶۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، حجت الاسلام و المسلمین گواهی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون و مهمان و سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۶ در شهریار، ضمن اشاره به حضور باشکوه مردم شهرستان شهریار در این مراسم گفت: بنده به خود می بالم چرا که در سراسر مسیر راهپیمایی شاهد حضور پرشور مردم بودیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون گفت: راهپیمایی مردم شهریار در روز ۲۲ بهمن ماه امسال حقیقتا تماشایی و دیدنی است، بنده به مظهر مردم و مسئولین شهرستان شهریار به سبب حضور این چنین جمعیتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریک عرض می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی افزود: شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دارای ابعاد مختلفی است. در دوران قبل از انقلاب کشور ما کشوری کاملا نیازمند و وابسته به سایر کشورها بود، در آن دوران در کشور ما به هیچ عنوان استقلال سیاسی، اقتصادی و نظامی وجود نداشت حتی هیچ کشوری حاضر نبود به ما سیم خاردار بفروشد.

image

گواهی گفت: وقتی انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسید بسیاری از کشورهای معاند کمر همت به نابودی این پیروزی بزرگ بستند اما به برکت رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و حضور مردم، دست رد به سینه یاوه سرایان زده شد. بعد از آن جنگ را به ما تحمیل کردند، اما امروز صدام کجاست و امثال قاسم سلیمانی ها کجایند؟

وی ادامه داد: آن روزها هر طور توانستند به ایران تاختند، بمباران های هوایی و زمینی به راه انداختند، بسیاری از مدارس، مهدکودک ها، بیمارستان و اماکن عمومی را بمباران کردند، اما بازهم ملت ما عقب نشینی نکرد و به راه خود ادامه داد.

گواهی افزود: جمهوری اسلامی با شعار استقلال به میدان آمد و امروز همگان شاهد هستند که کشورما از هر لحاظ دارای استقلال و عدم وابستگی است. اگر مسئولین کشور درایت بیشتری به خرج دهند، حتی کمترین نیازی به سایر کشورهای جهان نخواهیم داشت چرا که کشور ما ۳۸ سال با شدیدترین تحریم ها اداره شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون ادامه داد: آن روزها باید ناز کشورها را می کشیدیم تا یک موشک به ما بدهند اما امروز آنقدر در این زمینه شاهد پیشرفت های چشم گیری هستیم که دستور می دهند فناوری موشکی خود را از بین ببرید. امروز در عرصه های پزشکی، مخابراتی، اقتصادی و عمرانی بی نیاز از سایر کشورهای جهان هستیم.

گواهی بیان کرد: تمام پیشرفت های بدست آمده در حالی است که کشور ما ۸ سال درگیر جنگ تحمیلی بود، اختلاف های قومی قبیله ای در کشور به وجود آمده بود، ۸ هزار انسان بی گناه ترور شدند، هواپیمای مسافربری ما بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس سرنگون شد، غذا و دارو به کشور ما وارد نمی شد، کشور ما این سختی را تحمل کرد اما اکنون از هر لحاظ در اوج قدرت و استقلال قرار دارد.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی تبلیغات گسترده ای مبنی بر اینکه در کشور ما آزادی وجود ندارد، به راه انداختند، سخن بنده با جوانان این است که ای کاش دوران قبل از انقلاب را دیده و شرایط آن دوران را درک کنید. ما امروز در اوج آزادی هستیم که بنده می توانم از همین تریبون آزادانه از دولت، قوه قضاییه و مسئولین انتقاد کنم.

image

گواهی اظهار داشت: از دولت تقاضا داریم به وضع معیشت و اقتصاد مردم رسیدگی کرده و به نابسامانی ها و بیکاری های موجود در جامعه پایان دهند. مردم ما نسبت به رهبری و انقلاب بدبین نیستند پس لازم است تا دولت مردان کمر همت برای حل مشکلات مردم ببندند.

وی ادامه داد: دستگاه قضا باید با حمایت مردم مفسدین اقتصادی را به سزای اعمال خود برسانند، این کمترین خواسته بحق مردم است، کسانی که به بیت المال دست درازی کردند حق ندارند گوشه ای بشینند و تحصن کرده و قوه قضاییه را آماج انتقادات خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی بیان کرد: مردم از مجلس تقاضا دارند که از حقوق های نجومی جلوگیری کنند، اینطور نباشد که نماینده ای بگوید من در دانشگاه بودم و می خوابیدم و حقوق ۸ میلیون تومانی دریافت می کردم اما اکنون که نماینده مجلس هستم باید ۶ میلیون حقوق بگیرم پس حقوق من باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: مردم ما ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی پای صندوق رای آمدند و با اکثریت آرا به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، امروز می توانیم به جرات ادعا کنیم ایران تنها کشوری در جهان است که «جمهوریت» آن روز به روز در حال تحقق بیشتر است. همه مسئولین نظام اسلامی از جمله رهبری نیز به واسطه رای مردم انتخاب می شوند. این مفهوم جمهوری اسلامی برای کشور عزیزمان است.

وی گفت: امروز باید به اسلامیت جمهوری اسلامی ایران ببالیم، امام خمینی(ره) جمله ای را خطاب به مردم فرمودند که مردم ما از مردم دوران حضرت محمد(ص)، حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) بالاتر هستند همچنین به مسئولان نیز عرض کردند که نباید اجازه ندهند این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

گواهی بیان کرد: هیچ زبانی توانایی تشکر از این مردم عزیز وانقلابی را به منظور حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ندارد، برخی ادعا داشتند که به واسطه حضور دو راهپیمایی در روزهای اخیر، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۶ مانند سالهای قبل باشکوه برگزار نخواهد شد اما با این حضور همه جانبه مردم دست رد به سینه آن ها زده شد.

راه مبین

ارسال نظرات