فرمانده سپاه خلیل‌آباد در گفت‎وگو با «بسیج»:

سپاه و بسیج مهم‌ترین نهاد در صیانت از انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه سپاه و بسیج مهم‌ترین نهاد در صیانت از انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه و بسیج شهرستان خلیل آباد کارنامه قابل قبولی را دارد و با تمام توان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۷۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  در خراسان رضوی؛ در خصوص دستاورد‌های انقلاب اظهار داشت: اگر خواسته باشیم اول انقلاب را با گذشت ۴ دهه از آن مقایسه کنیم نیاز است در تاریخ انقلاب دقت بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بحث علمی در اوایل انقلاب پزشکانی بسیاری بودند که از پاکستان، هندوستان و بنگلادش برای طبابت به ایران می‌آمدند، خاطرنشان کرد: اکثر مردم حتی زبان آن‌ها را متوجه نمی‌شدند، ولی در حال حاضر به برکت انقلاب، پزشکان ماهر و برجسته‌ای داریم که در دنیا حرف برای گفتن دارند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تأکید بر اینکه ایران به لحاظ رشد علمی در حال حاضر رتبه ۱۶ جهان را دارد، تصریح کرد: در داخل کشور هم وجود پزشکان مختلف در رشته‌ها و تخصص‌های فراوان را شاهد هستیم و این رشد علمی کشور بعد از انقلاب را می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ برتری نظامی، در دوران جنگ کمترین امکانات و تسلیحات را در اختیار داشتیم، اذعان کرد:، ولی در حال حاضر فقط در بحث ساخت موشک در ردیف ۸ کشور برتر دنیا هستیم به‌طوری که موشک‌های ساخت داخل ما قادر هستند اهداف خود را با فاصله بیش از ۲۰۰۰ متر با کمترین خطا هدف قرار دهد

فتوحی همچنین ادامه داد:، ولی باید دقت کنیم همه این توانمندی‌ها که لازم است به نسل جوان و نسل آینده کشور انتقال داده شود با رهبری‌های امام بزرگوار و مقام معظم رهبری و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای گران‌قدر بوده است.

وی با اشاره به دستاورد‌ها انقلاب در حوزه بسیج و سپاه، عنوان کرد: نزدیک به ۴۰ سال است که از تشکیل انقلاب اسلامی می‌گذرد و سپاه و بسیج که مهم‌ترین نهاد در صیانت از این انقلاب است تا کنون نقش خود را برای صیانت از این انقلاب به خوبی ایفا کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سپاه و بسیج در دفاع مقدس خوش درخشیده است به‌طوری که اکثر شهدای کشور، مربوط به سپاه و بسیج هستند، تأکید کرد: سپاه و بسیج در بعد از دفاع مقدس در سازندگی کشور، محرومیت زدایی، کمک به دولت ها، بصیرت افزایی مردم، تلاش در جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، عرصه علمی و در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و… نقش مؤثر خود را ایفا کرده است.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: سپاه و بسیج شهرستان خلیل آباد همراه و همگام با سراسر کشور در همه موضوعات مطرح شده کارنامه قابل قبولی را دارد و با تمام توان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

فتوحی در پایان با بیان اینکه بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی و… به مناسبت دهه فجر در خلیل آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های متعددی از جمله نهضت‌های روشنگری، بصیرت افزایی، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، یادمان شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا، گشت‌های بسیجی محله محور، مسابقات ورزشی و… برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها