خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کردکوی گفت: ۲۲ بهمن چشم دشمنان اسلام به ویژه آمریکا را کور کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۷۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از فارس ، سردار علی ملک پیش از ظهر دیروز در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در جمع مردم ولایتمدار شهرستان کردکوی، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یک معجزه است که چشم دشمنان اسلام از جمله آمریکا را کور کرده است.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر تصریح کرد: حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن بیانگر پایبندی مردم به انقلاب اسلامی است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: این حضور تایید نظام انقلاب اسلامی توسط مردم و لبیک به آرمان های بلند امام خمینی(ره) است.

ملک با بیان اینکه مردم ایران امروز با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن با اسلان ناب، آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند، متذکر شد: مردم ایران امروز به خیابان‌ها آمدند تا به شهدا بگویند 39 سال با شهیدان همراه بودند و این مسیر را همچنان ادامه می دهند تا پرچم به دست امام زمان (عج) برسد.

وی با بیان اینکه با وجود دشمنی‌های فراوان دشمنان مردم در راهپیمایی امسال حضور تماشایی داشتند و بار دیگر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی را ناامید کردند، خاطرنشان کرد: امام راحل در 22 بهمن سال 1357 برای نخستین بار با ملت ایران سخن گفت و از تزویر حکومت 2500 ساله شاهنشاهی چپرده برداشتند و به مردم بشارت دادند که پیروزی خواهند شد.

فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز آمریکا این شیطان بزرگ می‌خواهد با خوب جلوه دادن حکومت پهلوی دل جوانان کشورمان را خالی کند، گفت: متأسفانه در فضای مجازی از حکومت قبل از انقلاب دفاع می‌کنند و حکومت شاهنشاهی را مطلوب می‌خوانند.

ملک با بیان اینکه وظیفه ما معرفی دوران پهلوی به نسل چهارم انقلاب اسلامی است، یادآور شد: امروز بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور هم‌صدا با آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی می‌خواهند جوانان ایرانی را نسبت به آینده ناامید کنند که این افراد با این اقدامات به نظام مقدس جمهوری اسلامی خیانت می‌کنند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بی‌شمار خواند و افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصاد، نظامی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست و حکومت و دین بی‌شمار است.

فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ما باید به دستاوردهای انقلاب اسلامی افتخار کنیم و آن را به جوانان کشورمان معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: شکست ابهت پوشالی غرب و شرق، صف‌آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران از دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی است.

* برخی با بی‌انصافی دستاوردهای بی‌شمار انقلاب را نادیده می‌گیرند/ ایران در دفاع مقدس مقابل 98 کشور جهان مقاومت کرد

ملک با بیان اینکه انقلاب اسلامی خواب را از چشمان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گرفته است، تأکید کرد: افتادن وحشت به قلوب مستکبران و ایجاد نور امید در دل مسلمان جهان، الگوسازی برای ملت‌های مستضعف، بیداری امت اسلامی در سراسر بلاد اسلامی، صدور انقلاب، دگرگون‌سازی سرنوشت امت اسلامی و جهانی‌سازی دفاع از آرمان‌های فلسطین از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی پیشرفت اقتصادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و توضیح داد: پیشرفت اقتصادی ایجاد شده در ایران با وجود دشمنی‌های فراوان دشمنان با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه نینوا استان گلستان سیاست دفاع از پابرهنگان، تلاش برای فقرزدایی از افتخارات امام راحل و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دستاوردهای انقلاب در حوزه نظامی قابل شمارش نیست و سیستم‌های موشکی و بنیه دفاعی یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای ما محسوب می‌شود طوری که امروز آمریکایی‌ها را دیوانه کرده است.

ملک با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی به استقلال نظامی دست یافتیم، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب 25 هزار مستشار آمریکایی در کشورمان حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه عده‌ای با بی‌انصافی دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند، بیان کرد: باید ایران را با 40 سال گذشته آن مقایسه کرد نه با کشورهایی که نیم الی یک قرن از ما جلوتر بودند.

فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس بدون حمایت هیچ کشوری، به طور مستقیم مقابل 38 کشور و غیرمستقیم در برابر 60 کشور دفاع کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها