خبرهای داغ:
دهه فجر مظهر مردمی بودن نهضت اسلامی ایران اسلامی است که در ابعاد مختلف این ویژگی مدافع انقلاب اسلامی بوده و اساس فعالیت دستگاه های مختلف نیز خدمت به مردم بوده و در این میان کمیته امداد در خط مقدم خدمت مردمی بودن انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۸۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ علی رحمانی، فرماندار بوئین زهرا خدمت به مردم را اساس کار دستگاه های خدمات رسان دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا تفاوت دارد چراکه این انقلاب ریشه دینی و مردمی دارد.
وی ادامه داد: دهه فجر مظهر مردمی بودن نهضت اسلامی ایران اسلامی است که در ابعاد مختلف این ویژگی مدافع انقلاب اسلامی بوده و اساس فعالیت دستگاه های مختلف نیز خدمت به مردم بوده و در این میان کمیته امداد در خط مقدم خدمت مردمی بودن انقلاب است.
فرماندار شهرستان بوئین زهرا افزود: انقلاب اسلامی، نهضت انقلابی و مردمی است که با توجه به شاخصه های انقلاب محرومان است و امروز ما وظیفه داریم روحیه انقلابی، روحیه خدمت رسانی و جهاد را در جامعه ترویج کنیم.
در ادامه قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان قزوین متشکل از کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، بنیاد مسکن، تأمین اجتماعی، اوقاف و صندوق کارآفرینی امید است.
امیر خوش نیت اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دبیر کمیته تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان قزوین 112 برنامه را برای دهه فجر در نقاط مختلف استان برنامه ریزی کرده است که مشارکت دستگاه های مختلف اجرا شده است.
وی یادآورشد: امروز بعد از گذشته نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بر ما لازم است رویکرد خود را در حفظ نظام و ارزش ها و همچنین خدمت به مردم با بصیرت و هوشیاری تحت ولایت رهبری ارتقا دهیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها