نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فاصله گرفتن از ولایت، خط قرمز ملت با عظمت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۰۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر قاضی زاده هاشمی بعد از راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهرستان کلات افزود: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده خاص در یک سرزمین خاص و در یک مقطع تاریخی خاص نبوده به همین خاطر است که در عالم جنب وجوشی ایجاد کرده و قدرت‌های بزرگ و استکبار جهانی نسبت به این نظام و انقلاب دشمنی می‌ورزند و در صددبراندازی و تحریک و تجهیز کشور‌های همسایه و بعضا دولت‌های مسلمان علیه این انقلاب هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس خاطر نشان کرد: تنها چیزی که باعث شده تا دشمنان بالأخص آمریکا در پی براندازی این نظام باشند، موضوع حاکمیت کلمه توحید در عالم هستی بوده که امام خمینی رحمة الله هدف از تشکیل اصل انقلاب را حاکمیت توحید و حاکمیت اسلام بر جهان می‌دانست.

وی ضمن یادآوری سابقه تاریخی و تمدن ملت ایران عنوان کرد: دشمنان زمانی دست از سر این نظام برمی‌دارند که ما نه تنها از جمهوری اسلامی و اهداف آن بلکه از مکتبمان یعنی مکتب اهل بیت (ع) و مکتب صالحان و مکتب پیروی از ولایت دست بکشیم؛ در حالی که این‌ها خط قرمز‌های ملت با عظمت ایران اسلامی و این نظام می‌باشد.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فاصله گرفتن از ولایت، خط قرمز ملت با عظمت ایران اسلامی است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین اضافه نمود: آیا می‌شود پیروان مکتب امام حسین (ع) ذلت را بپذیرند و از عزت گریزان باشند؟

وی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبری عظیم الشأن در جمع همافران و حوادث اخیر و اغتشاشات عده‌ای مزدور افزود: مردم غیور ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی، در ۲۲ بهمن به دنبال آزادی، تأئید نظام و... هستند لذا زیبنده جامعه اسلامی نیست که اهداف بلند و والا دارد، در آن فساد، تبعیض و بی عدالتی وجود داشته باشد.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان داشت: عنوان یوم الله از سوی معمار کبیر انقلاب برای ۲۲ بهمن یعنی اینکه در این روز یکی از اهداف، دستورات و سنت‌های خداوند تبارک و تعالی نسبت به خلقت عالم، خلقت هستی و خلقت انسان محقق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها