استاندار لرستان:

فاز نخست پالایشگاه پلدختر در کوتاه ترین زمان تکمیل شود

استاندار لرستان گفت: از سرمایه گذار پالایشگاه پلدختر انتظار می رود فاز نخست این پالایشگاه را در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل کند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدموسی خادمی  در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی پالایشگاه پلدختر افزود: این طرح فناوری جدیدی است که خود سرمایه گذار آن را مطرح کرده و براساس ظرفیت های بومی شهرستان طراحی شده است.

وی اظهار کرد: شهرستان پلدختر با وجود منابع نفتی و قرار داشتن در مسیر خط انتقال لوله نفت دارای مزیت احداث مینی پالایشگاه است.

استاندار لرستان افزود: سرمایه گذار بخش خصوصی با توانمندی های خود و بدون تسهیلات بانکی در شهرک صنعتی سراب حمام پلدختر که تاکنون هیچ اقدامی در آن صورت نگرفته است طرح را آغاز می کند.

وی گفت: دولت در راستای حمایت و همکاری با بخش خصوصی در کمترین زمان ممکن مجوز طرح را صادر کرده و در راستای امتیازهای خدماتی نیز همکاری لازم را انجام داده است.

خادمی با بیان اینکه دولت نیاز سرمایه گذار را فراهم کرده است، افزود: سرمایه گذار در کمترین زمان ممکن در راستای امیدواری و انتظار مردم فاز نخست این پالایشگاه را به بهره برداری برساند و در سطح کشور جریان ایجاد کند.

وی از پیگیری نماینده مردم پلدختر در سطح ملی و استانی و تلاش مدیران دستگاه های دولتی درخصوص پالایشگاه تقدیر کرد و گفت: مسئولان باید حمایت استان لرستان و شهرستان پلدختر از سرمایه گذاران را به همگان ثابت کنند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار