معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: 22 بهمن روزی است که مهر تائید بر عزت، پیشرفت و استقلال جمهوری اسلامی ایران زده شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۱۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام محسن قمی ظهر دیروز با حضور در راهپیمایی باشکوه و استکبارستیز شهرستان نظرآباد به‌عنوان سخنران، اظهار کرد: 222 بهمن روزی است که مهر تأیید بر استقلال، عزت و توانمندی ایران اسلامی زد و دشمن همواره از عهد و پیمانی که ملت ایران در این روز باهم بسته‌اند، هراس دارد.

22 بهمن مهر تائید عزت و استقلال ایران اسلامی است

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه آمریکا از پیشرفت ما در علم پزشکی، هواوفضا و بخش‌های دیگر، ناراحت و عصبانی هستند و به هر طریقی می خواهند به پیکر این انقلاب شکوهمند ضربه وارد آورند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: ملت ما می‌داند که امروز مستکبران جهان در تلاش هستند که به طرق گوناگون نابودی ایران اسلامی و ملت را موجب شده و شکست ما را به چشم ببینند ولی دشمن بداند ما راه شهدا را که تسلیم ناپذیری بود، ادامه خواهیم داد.

قمی با بیان اینکه همه ما با شعار "تسلیم، حرام است" در مقابل مستکبران ایستادگی خواهیم کرد، افزود: مردم ایران اهل جنگ نیستند اما دفاع‌ را واجب می‌دانند و اجازه نمی‌دهند کسی در تصمیمات کشور و نظامشان کوچک‌ترین دخالتی کند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در پایان خطاب به جوانان ایران اسلامی گفت: با بالا بردن توان علمی و تقوای خود و در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برای آبادانی و سربلندی هرچه بیشتر و بهتر جمهوری اسلامی ایران گام بردارید.

قمی افزود: در این راه از هیچ دشمنی نترسید چراکه این دشمن است که از قدرت علمی و تقوای شما می‌ترسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها