خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: اعضای شورای شهر قم بارها در خصوص ضرورت استفاده از حمل و نقل پاک در شهر قم و توسعه وسایل نقلیه پاک تاکید کرده‌اند و در این زمینه نیز پروژه سرمایه‌گذاری خط خودرو برقی در این شهر اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۱۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مسگری با اشاره به آخرین تصمیمات شورای شهر قم در خصوص مسائل شهری و شهرداری اظهار کرد: آخرین مصوبه‌ای که صحن علنی شورا داشته مربوط به مزایده راه‌اندازی خط ماشین‌های برقی در

با توجه به اهمیت بحث استفاده از انرژی پاک خصوصا انرژی الکتریکی در وسایل نقلیه‌ای سرمایه‌گذاری مراجعه کرده که هفت دستگاه خودرو برقی را در مسیر پیاده‌راه ارم راه‌اندازی کند که شورا با کلیات آن موافقت کرده است.

با بیان اینکه این پروژه سرمایه‌گذاری است و هزینه اندکی نیز برای آن مشخص شده است افزود: اصل قرارداد که انجام شود در خصوص نرخ‌گذاری نیز تصمیم‌گیری خواهد شد که قطعا بسیار پایین‌تر از تاکسی و اتوبوس خواهد بود و این اقدام برای افزایش استفاده از حمل و نقل پاک انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیاده‌راه ارم در حال اجرا است باید بستری برای تردد آسان‌تر مردم در این محور فراهم شده و به همین خاطر این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها