نماینده مردم زنجان - طارم در مجلس شورای اسلامی:

اتحاد و انسجام راه ایستادگی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است

دشمنان هر لحظه در انتظار ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند بنابراین هیچ مانع ای به غیر از اتحاد و انسجام نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۲۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان - طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سی و نهمین و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک ایام الله 22 بهمن خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری است.

احمدی افزود: امروز وظیفه نداریم در آهنگ اختلاف بدمیم بلکه باید حول محور وحدت ادامه مسیر انقلاب را هموارتر سازیم بنابراین باید مسئولین تلاش کنند آنچه حق مردم است ادا شود.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان اظهار داشت: دشمنان هر لحظه در انتظار ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند بنابراین هیچ مانع ای به غیر از اتحاد و انسجام نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کند.

نماینده مردم زنجان - طارم در مجلس شورای اسلامی تفرقه و نفاق را مهلک ترین سم برای وجود نظام دانست و تصریح کرد: مردم پای انقلاب حق خود را ادا کردند باید کارگزاران نظام آنچه را که شایسته مردم است انجام دهند تا از بروز تفرقه و نفاق در کشور پرهیز شود.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در شهرستان طارم گفت: به برکت نظام مقدس اسلامی زیرساخت های گردشگری، اقتصادی، توسعه صنایع تبدیلی و راههای ارتباطی در این شهرستان با تدبیر مسئولان و همکاری مردم فراهم شده است.

نماینده مردم زنجان - طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران استقلال و آزادی است.

احمدی افزود: با توسعه پروژه های ملی شهرستان طارم از جمله (طارم - ماسوله) و (کلور - درام) تحولاتی در آینده نزدیک در شهرستان طارم در زمینه های اشتغالزایی، اقتصادی و گردشگری ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت تدبیر و امید پیش بینی کرده است تا پایان سال 1397 تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد امیدواریم همانگونه که ملت سنگ تمام گذاشته و انقلاب را به پیروزی رساندند مسئولین هم برای تکریم و رفاه آنها تلاش نمایند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهرستان طارم کمبود آب کشاورزی خصوصا در فصل تابستان است امیدوارم کشاورزان در پرداخت بهاء آب از سد های همجوار اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد تکرار این مشکلات در آینده نباشیم.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت سی و نهمین و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور فریدون احمدی نماینده مردم زنجان - طارم در مجلس شورای اسلامی، مردم ولایتمدار، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در شهر آببر برگزار شد.

لازم به ذکر است، اجرای سرود بمناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان مدرسه غیر انتفاعی زنده یاد علی محمدی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.د

ارسال نظرات