خبرهای داغ:
مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تبریز خبر داد؛

فرهنگ و آموزش‌های شهروندی، محور اصلی برنامه تلویزیونی تبریزیم

مدیر کل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز، از ایجاد بخش‌های جدید با موضوعات فرهنگ و آموزش‌های شهروندی در برنامه تلویزیونی تبریزیم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۸۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  سعید حاجی‌زاده، با اشاره به آغاز پنجمین سال برنامه تلویزیونی تبریزیم، خاطرنشان کرد: آموزش‌های شهروندی و ارتقای فرهنگ شهرنشینی، محورهای اصلی در دور جدید تهیه و پخش برنامه تلویزیونی تبریزیم خواهد بود.
مدیر کل اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز، با اشاره به این‌که «تبریزیم» از معدود برنامه‌های مداوم و فعال تلویزیون در میان شهرداری‌های کشور است، افزود: با توجه به تاثیرگذاری و گستره مخاطب‌پذیری این برنامه، در دور جدید سعی خواهد شد آموزش‌های شهروندی و ارتقای فرهنگ شهرنشینی، در قالب آیتم‌های نمایشی و دوربین مخفی، تولید و پخش شود.
وی اضافه کرد: بخش قابل‌توجهی از معضلات زندگی شهرنشینی به ویژه در سطح محلات، ریشه در نارسایی‌های برخی رفتارهای شهرنشینی دارد، از این رو امیدواریم در دور جدید با بهره‌گیری از توان کارشناسان و همراهی شهروندان، در این زمینه گام‌های جدی و اثرگذار برداریم.
 حاجی‌زاده با اشاره به این‌که متولی اصلی برنامه تبریزیم، شهروندان هستند، تاکید کرد: انعکاس مشکلات و نیازهای شهر توسط شهروندان، قطعاً به تقویت محتوای کیفی برنامه و جهت‌دهی مطلوب آن، منجر خواهد شد.

 

برنامه زنده «تبریزیم» از برنامه‌های مشارکتی اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌المللی شهرداری تبریز و سیمای سهند مرکز آذربایجان‌شرقی، در آستانه پنجمین سال پخش مداوم، از اقدامات موثر در پیوند رسانه و مدیریت شهری به شمار می‌رود.

همکاری رسانه ای شهرداری تبریز و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، چهاردهم دی ماه سال ۹۲،  با عنوان «شهریمیز» آغاز به کار کرد و بعد از مدتی، با نظرسنجی‌ها و برخی بازنگری‌ها، به نام «تبریزیم» تغییر عنوان داد.

«تبریزیم» به تهیه کنندگی علی بصیری و کارگردانی مجید جدی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاونان، مدیران و شهرداران مناطق شهرداری تبریز و همچنین کارشناسان مرتبط با حوزه های مدیریت شهری، به بررسی مسایل مرتبط با شهر و مدیریت شهری تبریز می پردازد.

اطلاع رسانی در مورد رویدادهای مختلف مدیریت شهری، ارایه آموزش های شهروندی، گزارش های مستمر از پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی، انعکاس برنامه ها، همایش ها و جشنواره های متعدد علمی، فرهنگی و هنری و بررسی مسایل و مشکلات شهروندان، از مهم ترین محورهای این برنامه تلویزیونی چهار سال گذشته بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها