خبرهای داغ:
سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به بهرام و بهمن ارک(برای فیلم حیوان) توسط رسول صدرعاملی اهداء شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۹۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حوزه هنری آذربایجان شرقی در پی کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توسط بهرام و بهمن ارک (برای فیلم حیوان) پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
حوزه هنری آذربایجان شرقی ضمن ارج نهادن به برادران ارک در کسب این عنوان و موفقیت، این افتخار آفرینی را به جامعه سینمایی و اهالی فرهنگ و هنر تبریز تبریک می گوید و مراتب تبریکات صمصمی و ویژه خود را به برادران ارک تقدیم داشته، سربلندی و سرافرازی روزافزون این دو برادر را آرزو می‌نماید.
در ادامه این پیام آمده است: متاسفانه از فیلمسازان شهرستانی حمایت کمتری می‌شود. با این وجود این هنرمندان بدون هیچ امکانات و حمایت های لازم می‌توانند در عرصه‌های مختلف بدرخشند و مقام‌های خوبی کسب کنند و این نشان از این دارد که شهرستان ها ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای دارند که در صورت حمایت می توان ظرفیت های فوق را بالفعل کرد.
 فیلم «حیوان»، پیش از این عنوان دومین فیلم برگزیده در بخش سینه فونداسیون هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم کن، جایزه خلاقیت جشنواره مِد فیلم ایتالیا و جایزه بهترین فیلم جشنواره ازمیر را از آن خود کند.

ارسال نظرات