خبرهای داغ:
با نام "مقام المحمود"

مستند "شهید سیدمحمود موسوی" در میامی رونمایی شد

با حضور جمعی از مسئولان؛ فیلم مستند "شهید سیدمحمود موسوی" با عنوان "مقام المحمود" در میامی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۲۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام داوود قزلچه در آیین رونمایی از مستند شهید" سیدمحمود موسوی" در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، ضمن تقدیر از مردم استان و شهرستان میامی که حماسه ای دیگر را در 22 بهمن امسال رقم زدند، گفت: تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه باعث برکت انقلاب اسلامی شده است و انقلاب ما در آستانه ۴۰ سالگی با فاطمیه مصادف شده است.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در تمام دنیا با تمام روشهای مختلف آرزوی از بین بردن آن را دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: انقلاب اسلامی ایران تنهاانقلابی است که با تمام توطئه ها و نفاق های داخلی و خارجی ۴۰ سال است که دوام آورده است.
قزلچه بیان کرد: از بعد از اسلام حکومتی نداشته ایم که رهبر آن یک عالم باشد و این حکومت ۴۰ سال بطول بینجامد .
وی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب هر کاری که آمریکا و غرب دیکته می کرد در ایران و توسط شاه ایران انجام می شد و افتخار حاکم آن دوران علنی مشروب خوردن در ایام محرم بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: مشکلات و مسایل مختلف در جامعه وجود دارد ولی ما باید این نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را قدردان باشیم.
قزلچه باین کرد: امام راحل دنیا را متحول ساخت و انقلاب اسلامی ایران باعث شده است که الان کشورهای اسلامی جرات مقابله با دشمنان و متجاوزان را دارند.
وی افزود: مسئولان باید مشکلات مردم را حل کنند و مردم ولی نعمت مسئولان هستند و مطالبه گری حق مردم است و باید مسئولان پاسخگو باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضور پرشور داشته اند و امروز مسئولان باید این حصر مردم را قدردان باشند و در رفع مشکلات مردم اقدام جدی داشته باشند.
قزلچه اظهار کرد: از شرق و غرب برای درگیر کردن مردم برای سرنگون کردن نظام جمهوری اسلامی برنامه داشتند اما به واسطه لطف خداوند و درایت ولی فقیه و مردم این توطئه ها یکی پس از دیگری خاموش شد.
وی گفت: در این تاریخ ۴۰ ساله از پیروزی انقلاب تا به امروز تجربه کرده ایم که هرجایی که گوش به فرمان ولی فقیه بوده ایم پیشرفت داشته ایم.
بر اساس این گزارش، مستند شهید سیدمحمود موسوی "مقام المحمود" به تهیه کنندگی و کارگردانی حجت الاسلام داوود قزلچه ساخته شده است.

شهیدسیدمحمودموسوی؛ ازشهدای صابرین سپاه در مبارزه باگروهک ضدانقلاب پژاک سال ۱۳۹۰ درارتفاعات قله جاسوسان سردشت به شهادت رسید و اهل شهرستان بابل استان مازندران می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها