خبرهای داغ:
فرماندار درمیان با تاکید بر اینکه ما مسئولین باید از هر خدمتی از دست ما بر بیاید برای مردم فروگذار نکنیم گفت: حتی از ماشین زیرپای خودم دریغ نمی کنم چون هر خدمتی که هر پاسدار، بخشدار و فرمانداری بتواند باید انجام دهد.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۴۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد بشیری زاده فرماندار درمیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح پزشکی جهادی «میلاد تا میلاد» در اسدیه  با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه باید سرلوحه کار مدیران باشد اظهارداشت: ما مسئولین در عمل باید ثابت کنیم که آیا خادم هستیم یا خائن.

وی با بیان اینکه چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز از روز دیگر بهتر است عنوان کرد: انقلاب امروز به بلوغ سیاسی، بلوغ اقتصادی و بلوغ اجتماعی رسیده است.

فرماندار درمیان ضمن درخواست اجرای این طرح مرکز شهرستان افزود: توانایی خدمات رسانی به محرومین را نیروی زمینی سپاه و قرارگاه شهید ناصری در همه بخش ها نهادینه کردند که جای تشکر دارد.

 وی با تاکید بر اینکه ما مسئولین باید از هر خدمتی از دست ما بر بیاید برای مردم فروگذار نکنیم متذکر شد: حتی از ماشین زیرپای خودم دریغ نمی کنم چون هر خدمتی که هر پاسدار، بخشدار و فرمانداری بتواند باید انجام دهد.

بشیری زاده بیان داشت: در خدمت به مردم بحث میزها و مسئولیت ها نیست بلکه باید از سیاسی کاری و موازی کاری دست برداریم که مردم متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه دیروز جمعیتی که برای راهپیمایی آمده بودند بی نظیر بود افزود:  من کسانی را دیدم که تا حالا ندیده بودم و این از صفای و صمیمیت مردم درمیان چه برادران تشیع و چه برادران تسنن است.

فرماندار درمیان ادامه داد: در شهرستان امنیت برقرار است. نیروهای انتظامی، مرزبانی و بسیج در کنار یکدیگر و ما مسئولین خدمتگزار و در کنار مردم هستیم.

وی با بیان اینکه فرامین رهبری را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم افزود: فرصت ها محدود است و در این فرصت اندک درب اتاق ها روی مردم باز کنیم. از مردم دست گیری کنیم .

بشیری زاده با بیان اینکه به واسطه این خدمت جهادی در شهرستان حتما باید همکاری کنیم گفت: من دست پزشکان و این جهادگران را می بوسم و از هرگونه کاری که از دست ما برآید کوتاهی نمی کنیم.

وی با بیان اینکه تمام مجموعه ها در شهرستان درمیان از یک خانواده هستیم و هیچ مشکلی با هم نداریم خاطرنشان کرد: ما با هم در خدمت مردم هستیم و تریبون ها در سپاه برای خدمت، همدلی و محبت به مردم است.

فرماندار درمیان خطاب به نیروهای جهادی گفت: خدمات شما در درگاه خداوند پوشیده نیست و از مجموعه ای که با اخلاص، صفا و صمیمیت به مردم خدمت کنند که در مردم احساس آرامش و دوستی و محبت به نظام ایجاد شود بسیار ممنون و متشکریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها