خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۵۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از روابط عمومی لشکر 30 گرگان، امیر سرتیپ دوم سعید اثنی عشریه، فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان به عواملی که منجر به انقلاب اسلامی شد اشاره و اظهار کرد: یکی از این عوامل نارضایتی مردم از شرایط موجود بود و اینکه مشکلات را قابل اصلاح نمی دانستند.

وی افزود: امام راحل (رحمه الله علیه)، یک صحبت و ایدئولوژی جدید که همان شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" بود را مطرح کرد که برای مردم تازگی داشت.

اثنی عشریه به نقش رهبر در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: زمانی که ایده ها مطرح شد، فردی باید آن نظرات را اجرایی و مدیریت کند که این کار به بهترین شکل توسط حضرت امام انجام شد.

امیر اثنی عشریه با اشاره به رویدادهای انقلاب، اظهارداشت: ۲۶ دی ماه ۵۷، شاه از کشور خارج شد و ۱۲ بهمن حضرت امام پس از ۱۴ سال تبعید به کشور بازگشت و ۱۵ بهمن دولت موقت توسط بازرگان تشکیل شد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی تصریح کرد: در تاریخ ۱۹ بهمن، همافران نیروی هوایی در یک اقدام جالب توجه با حضور در بیت امام با ایشان بیعت کردند.

 وی ادامه داد: رژیم شاه برای ارتش سرمایه گذاری بسیاری کرده بود و ابدا انتظار نداشت ارتش چنین اقدامی انجام دهد.

به گفته وی، این اقدام همافران، اولین ضربه مهلک را به رژیم گذشته وارد آورد و سه روز پس از آن با اعلام بی طرفی زمینه ساز پیروزی انقلاب شد. 

امیر اثنی عشریه با بیان اینکه باید پاسدار این انقلاب باشیم، گفت: یقینا مشکلاتی در کشور وجود دارد که به عملکرد ضعیف ما برمی گردد و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها