خبرهای داغ:
مدیر شعب بانک کشاورزی قزوین:

پرداخت بیش از 20 هزار فقره تسهیلات توسط 32 شعبه بانک کشاورزی در استان قزوین

قائمی گفت: در حال حاضر 32 شعبه بانک کشاورزی در استان، تا پایان دی ماه سال جاری، 23 هزار و 25 فقره تسهیلات به ارزش 6 هزار و 393 میلیارد ريال در اختیار تولید کنندگان قرار داده اند
کد خبر: ۸۹۸۸۱۸۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

سید هدا اله قائمی مدیر شعب بانک کشاورزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: بانک کشاورزی در طول چهار دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، سهم قابل توجه و ارزشمندی در رشد و اعتلای کشاورزی کشور و گسترش و توسعه طرح های تولیدی و اشتغالزایی داشته است.

وی گفت: این بانک به عنوان یکی از بانک های فعال در عرصه صنعت و کشاورزی، سال ها در چارچوب قوانین بانکداری اسلامی خدمات شایانی را با استفاده از ابزارهای نوین بانکداری الکترونیکی به عموم مردم ارائه داده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: راهبرد کلان بانک کشاورزی، توسعه بخش کشاورزی و افزایش بهره وری و مکانیزه نمودن واحدهای تولیدی و مجتمع های صنعتی در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته و حمایت از زنجیره های تولید مواد غذایی فعالین و کارآفرینان در عرصه مقدس تولید است.

قائمی افزود: در همین راستا این بانک با استقرار و تجهیز شعب در سطح استان و به کارگیری نیروهای مجرب و توانمند و با استفاده ازامکانات مکانیزه و بانکداری الکترونیکی، به طور تمام عیار در تقویت و تامین منابع مالی مورد نیاز واحدهای تولیدی بخش کشاورزی با اعطاء تسهیلات بلند مدت (سرمایه ای) و کوتاه مدت (جاری) تلاش می نماید.

وی عنوان کرد: همه ساله به طور متوسط در استان قزوین حدود 65 درصد از اعتبارات پرداختی سیستم بانکی در حوزه کشاورزی توسط بانک کشاورزی پرداخت و فقط 35 درصد توسط سایر بانک ها پرداخت می شود که این امر اهمیت بخش تولید را نزد این بانک نمایان می سازد.

مدیر شعب بانک کشاورزی افزود: از نظر تامین به موقع نقدینگی مورد نیاز بخش کشاورزی در استان، تمام شعب این بانک در سطح استان، در تلاش هستند که منابع مورد نیاز را تامین و در اختیار تولید کنندگان بخش کشاورزی قراردهند.

قائمی یادآور شد: در حال حاضر 32 شعبه بانک کشاورزی در استان، تا پایان دی ماه سال جاری، 23 هزار و 25 فقره تسهیلات به ارزش 6 هزار و 393 میلیارد ريال در اختیار تولید کنندگان قرار داده اند.

وی گفت: هدف بانک کشاورزی، در راستای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و الویت های ترسیم شده دولت در حوزه سرمایه گذاری بخش کشاورزی می باشد.

 1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار