خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه نجف آباد:

فلسفه وجودي سپاه دفاع از ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب است

استكبار جهاني عليه جمهوري اسلامي انواع دشمني ها و توطئه ها را از اول انقلاب تاكنون داشته است.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۹۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ حجت الاسلام ابوالفضل پيراسته در مراسم گراميداشت سالروز عمليات والفجر8 گفت: استكبار جهاني عليه جمهوري اسلامي انواع دشمني ها و توطئه ها را از اول انقلاب تاكنون داشته است.

وي افزود: دشمن به دنبال اين است كه پايه هاي نظام يعني رهبري، مردم و ارگان هاي ارزشي مانند سپاه را بزند تا بتواند انقلاب اسلامي را بزند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه نجف آباد خاطر نشان كرد: فلسفه وجودي سپاه دفاع از ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب است لذا دشمن به دنبال اين است كه يكي از پايه هاي اصلي انقلاب يعني سپاه را مورد هجمه قرار بدهد.

پيراسته ادامه داد: دشمن به دنبال اين است كه پاسداران را مورد حمله قرار دهد تا اينكه بتواند سپاه را از درون دچار فروپاشي كند و اين نشان مي دهد كه وظيفه دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه و حفاظت اطلاعات سپاه كه حفظ و حراست از نيروهاي سپاه است وظيفه سنگيني است و همه ما بايد مراقب باشيم.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه نجف آباد در پايان تأكيد كرد: پاسداران عزير با حفظ معنويت، اعتقاد به ارزش ها و رعايت حفاظت رفتار و حفاظت گفتار همچون گذشته از انقلاب پاسداري كنيد.

ارسال نظرات