یاری رسانی مبلغان به زلزله زدگان کوهبنان

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه‎های متعدد در این شهرستان و وارد شدن خسارت‎های مادی و معنوی به هم وطنان عزیزم، روحانیت همانند همیشه به یاری مردم شتافته است
کد خبر: ۸۹۸۸۱۹۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان، از کمک مبلغین استان کرمان به زلزله زدگان شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه‎های متعدد در این شهرستان و وارد شدن خسارت‎های مادی و معنوی به هم وطنان عزیزم، روحانیت همانند همیشه به یاری مردم شتافته است.

وی افزود: در همین راستا معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان از مبلغین سراسر استان درخواست کرد تا در مناطق تبلیغی خود اعم از مساجد، تکایا، مدارس و ... مردم را به پرداخت کمک‎های نقدی و غیرنقدی تشویق کنند و پس از جمع‎آوری کمک‎ها و تحویل آن به رابطین هجرت شهرستان‎ها، این هدایا در اسرع وقت به مناطق مورد نظر ارسال شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان ادامه داد: با همت مبلغین استان تا به حال بیش از شانزده میلیون تومان جمع آوری شده است که شهرستان‎های کرمان، رفسنجان و زرند بیشترین سهم از کمک‎ها را به خود اختصاص داده‎اند.

وی در رابطه با محل هزینه کرد کمک‎های مردمی گفت: در نظر داریم مبالغ جمع آوری شده ابتدا برای تهیه کانکس هزینه گردد و درصورت بی نیازی منطقه از کانکس، برای موارد مورد نیاز دیگر هزینه گردد.

حجت الاسلام رضایی به چگونگی تهیه کانکس و توزیع آن اشاره کرد و افزود: برای اینکه مطمئن باشیم کانکس‎ها حتما خریداری می‎شوند و به افراد دارای اولویت می‎رسند، با یکی از معتمدین هماهنگی‎های لازم انجام شده و تهیه کانکس و توزیع آن میان افراد نیازمند بر عهده وی قرار داده شده است.

وی در پایان به دیگر برنامه‎های معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان در قبال مناطق زلزله زده اشاره کرد و بیان داشت: طرح جمع‎آوری کمک‎های مالی از طریق مبلیغن سراسر استان همچنان ادامه دارد و در کنار این طرح، اعزام مبلغین برای تبلیغ جهادی در مناطق زلزله زده در دستور کار است و تا به حال جمعی از مبلغین استان اعلام آمادگی کرده‎اند که پس از هماهنگی‎های لازم، این افراد به شهرستان کوهبنان اعزام خواهند شد

 

ارسال نظرات