خبرهای داغ:
گزارش مردمی/

دل مردم در گرو انقلاب/مشکلات از سستی برخی‌مسئولین‌است نه انقلاب

وقتی ثمرات 22بهمن و اهداف انقلاب را از مردم بپرسیم، تفاوتی در دیدگاه ها با اهداف انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۹۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، 22بهمن سال 96 را پشت سر گذراندیم اما در روز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر شاهد حضور پرشور و باشعور مردمی بودیم که آنچه در این 40 سال با خودباوری، ولایتمداری و اتحاد و همدلی بدست آورده اند را با هیچ وعده و فریب و نیرنگی معامله نمی کنند.

22بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام و شهداست.

22بهمن روزی است که باید از مردم پرسید که چرا به صحنه آمدند؟ از مسئولین نظام چه انتظاری دارند ؟ برای حفظ این انقلاب چه باید کرد؟ و چه پیامی به دشمنان جمهوری اسلامی دارند؟

ما در این روز با جوانان، بانوان، میانسالان و پیشکسوتان بیرجندی که در راهپیمایی حضور داشتند گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

حضور مردم نشانه ثبات نظام و تودهنی به دشمنان نظام اسلامی است

محمد امیری فرد مدرس قرآن کریم که همراه با شاگردان خود در راهپیمایی شرکت کردند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: این جمع جوانان همه حافظان قرآن هستند و به نشانه گوش فرادادن به سخن رهبری که فرمودند "ما به امید روزی می نشینیم که 10 میلیون حافظ کل قرآن داشته باشیم" در جهت حفظ قرآن کریم تلاش می کنیم.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب همچنین فرمودند " 22بهمن امسال تماشایی خواهد بود" امروز خودجوش وارد صحنه شدیم  و این نشانه ای بر ثبات نظام و تودهنی بر دشمنان نظام اسلامی است.

این جوان انقلابی با بیان اینکه رهبری چندین بار فرمودند اصل مشکل استکبار با ما اسلام است گفت: در کشورهای اسلامی دیگر خصومتی که با جمهوری اسلامی ایران است وجود ندارد و ما را محکوم به نقض حقوق بشر می کنند زیرا اصل موضع آنها هجمه به اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی در پاسخ به این سوال که جوان حافظ قرآن چطور می تواند حافظ انقلاب باشد افزود: مطمئنا اگر عملکرد انقلابی خوبی در ترویج قرآن و طبق منش قرآنی رهبری داشته باشیم می توانیم در راستای نظام اسلامی حرکت کنیم  و موجب قوت اسلام شویم.

مشکلات را به پای انقلابمان نمی نویسیم

خانم هلال بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه هدف از شرکت در راهپیمایی دفاع از نظام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و زدن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و جهانخواران است گفت:  تا زنده هستیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و جشن انقلابمان را به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: پیام ما به دشمنان قسم خورده ایران این است که بدانند که تا قطره ای خون در رگ ما است به کوری چشم دشمنان از انقلابمان دفاع می کنیم.

این بانوی بیرجندی رمز ماندگاری انقلاب وحدت همه مردم ایران دانست و افزود:  درست است ما مشکلات داریم ولی این مشکلات را به پای انقلابمان نمی نویسیم.

 هدف آمریکا ایجاد تفرقه بین مردم ایران است

طاهره کبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ما دانش آموزان و دانشجویان در ۲۲ بهمن ماه آمده ایم تا بگوییم که همیشه پشت رهبرمان هستیم و آمریکا و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند اظهار کرد: آمریکا می خواهد بین مردم تفرقه ایجاد کند ولی همه ی مردم فارغ از هر دین و مذهبی همیشه با هم متحد هستیم و وحدت خود را حفظ می کنیم و همین وحدت رمز ماندگاری انقلاب است.

 ما همیشه پشت رهبرمان هستیم

آقای رحمانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: ما امروز برای نشان دادن اینکه همیشه پشت رهبر هستیم و پاسداشت خون شهدا در این راهپیمایی شرکت کردیم.

وی تصریح کرد: مردم همیشه می بینند که دشمنی آمریکا از قدیم بوده و همچنان ادامه دارد و هر روز با یک نقشه و دشمنی جدید وارد می شود.

این شهروند بیرجندی با بیان اینکه امروزه نقشه ی دشمن بر اساس جنگ نرم است و به دنبال به بیراهه و فساد کشاندن جوانان ما است گفت: علت دشمنی دشمن هم این است که ایران در مقابل ظلم های استکبار می ایستد و منافع آنان را به خطر می اندازد هم منافعی که در کشور ما و هم منافعی که در منطقه دارند.

وی افزود: از طرفی انقلاب ما قرائتی از اسلام را ارائه می دهد که قطعا آمریکا نمی تواند با آن کنار بیاید.

رحمانی پور بیان کرد: مشکلاتی هم که در جامعه است نه از ضعف انقلاب است و نه از ضعف اسلام بلکه از طرف برخی مسئولینی است که سر کار هستند.

 حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم تر است

خانم بارانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ما کار مهمی انجام دادیم و انقلاب کردیم گفت:  ولی حفظ انقلاب کار خیلی مهم تری است ما خون دادیم و شهید زیادی دادیم از جمله شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و وظیفه مهم ما حفظ این انقلاب است.

وی اذعان کرد: ما باید این انقلاب را حفظ و به نسل های آینده منتقل کنیم و اسلام و انقلاب را به کل دنیا صادر کنیم همان طوری که پیامبرمان اسلام را آوردند و در عاشورا ادامه پیدا کرد ما با فرج امام زمان(عج) برای همه انسان ها آزادی، توحید واقعی را می خواهیم.

وی افزود: ما نباید هدف خود را فراموش کنیم و باید اتحادمان را حفظ کنیم و نگذاریم که داعشی ایجاد شود باید آگاهی را بالا ببریم و با جهل مبارزه کنیم تا انقلابمان جهانی شود.

 ما علوی هستیم و علوی همیشه گوش به فرمان ولی است

سید محمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ما علوی هستیم و علوی همیشه گوش به فرمان ولی هست و هر چه ولی بگوید باید اجرا کنیم گفت:  وقتی پای اسلام و ایران باشد هر جا که ولی بگوید حاضر هستیم .

وی تصریح کرد: دشمن امروزه تمام ابعاد از جمله ابعاد اجتماعی، ابعاد اقتصادی و ابعاد سیاسی مان را مورد هدف قرار داده است و تمام تلاششان این است که در سیاستمداران ما رسوخ کنند تا به انقلاب صدمه بزنند و ما باید آگاه باشیم تا در مقابلشان بایستیم.

مردم قدر انقلاب را می دانند

آقای عابدینی جوان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: هدف حضور ما برای وحدت است که مردم در سایه وحدت ملی، پیمان خودشان را با آرمانهای نظام و انقلاب نشان دهند.

 وی ادامه داد: آمدیم که بگوییم پشتیبان رهبری هستیم و اصلا از هیچ توطئه و تحریمی نمی ترسیم و با این اراده شکست ناپذیریم.

این شهروند بیرجندی با بیان اینکه مردم در سال 96 نیز همچون بهمن 57 با توجه به هجوم تحریم ها و مشکلات همانطور که آن زمان حضور داشتند امروز هم به فرمان رهبری لبیک می گویند و چندین بار در سال در صحنه هستند و پای انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: هرچند در هر نظامی افرادی دنبال منافع خودشان هستند اما مردم قدر این انقلاب را می دانند چون نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و به راحتی از اهداف خود دست برنمی دارند.

عبدینی بیان داشت: جوان امروز برای حفظ انقلاب باید بصیرت داشته باشد و حواسش باشد از تحریم و توبیخ سگ های آمریکایی نترسد و با بصیرت دلش را به نظام و انقلاب بدهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار