خبرهای داغ:

مردم میامی حماسه‌آفرین شدند

همگام با ملت غیور ایران اسلامی مردم شریف شهرستان میامی با حضور حداکثری و پر شور سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی ، فقط باید در میدان بسیج میامی حضور داشت‌ تا ذوق و شور مردم این شهرستان برای حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را شاهد بود، مردم میامی یکبار دیگر جمع شدند تا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و این حضور را به رخ دشمنان نظام اسلامی بکشند که می‌خواهند با موج‌های منفی که سوار بر ماهواره‌های میلیارد دلاری‌شان می‌کنند، مردم ما را مایوس کنند اما باید گفت این آرزو را باید به گور ببرند چراکه این مردم همیشه حماسه‌ساز بوده اند.

مردم میامی از ساعت۱۰:۳۰ در میدان بسیج گردهم آمدند تا یک‌بار دیگر حماسه‌آفرینی خود را به رخ دشمنان بکشند، پیر و جوان، کوچک و بزرگ به میدان آمده‌اند تا بگویند ما قدردان انقلاب اسلامی هستیم.

 

بصیرت مردم مانع توطئه‌های دشمنان 

امام جمعه میامی در جمع مردم بصیر این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به خبرنگار بسیج، گفت: مردم ایران در عرصه‌های مختلف حامی انقلاب بوده اند و در روز ۲۲ بهمن امسال نیز با حضور گسترده سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، مردمی بودن انقلاب اسلامی را به‌خوبی نشان دادند.

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی بیش از گذشته فهمیدند که تنها هدف آمریکا و عوامل آن‌ها، از بین بردن ارزش‌ها، اسلام ناب و انقلاب است، برای همین در همه صحنه‌ها آگاهانه به صحنه آمدند و حماسه کم نظیر و بی‌نظیری در پهنای کره خاکی ثبت کردند.

وی تصریح کرد: معمولا حضور مردم بعد از فتنه‌ها، قابل پیش‌بینی و حماسی است، البته نباید از زخم‌خوردگان غفلت کرد زیرا ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند،  اینجا نقش نیروهای امنیتی قطعا پررنگ‌تر خواهد بود.

مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی بی نظیر است

فرماندار میامی نیز با تحسین حضور حماسی و با شکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت:مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی این روز، اقدامات پیدا و پنهان دشمنان انقلاب اسلامی برای سوءاستفاده از ناخشنودی بخشی از مردم از برخی کاستی‌های انباشته را همچون دیگر دسیسه‌هایی که در پی تضعیف اراده و خدشه به انتخاب و اعتقاد ملت بوده اند بلااثر کرد.

محمد مهدی کریمی گفت:مردم انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و طبیعی است که در حماسه ۲۲ بهمن حضور یابند و امروز شاهد هستیم که بار دیگر به جهان نشان دادند  با وجود تبلیغات سوء علیه انقلاب، نظام اسلامی را تأئید می‌کنند، اگرچه آنها خواسته‌هایی دارند که ما مسئولان باید به آنها رسیدگی کنیم.

 

وی تاکید کرد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت کشور را نشانه رفته اند اما این خواب با هوشیاری مردم و مسئولان هرگز تعبیر نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار