خبرهای داغ:
علیرضا باباخانی از حضور پرشور و حماسه آفرین اقشار مختلف مردم شهرستان نطنز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد
کد خبر: ۸۹۸۸۲۳۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز از حضور پرشور و حماسه آفرین اقشار مختلف مردم شهرستان نطنز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد
متن پیام به این شرح است

بسمه تعالی

تهنیت باد شما مردان و زنان مومن و متعهد شهرستان نطنز را که در یوم ا... 22 بهمن در حماسه ای دیگر دوشادوش سایر هموطنان خود خاطره سالهای ایثار و جانفشانی و مبارزه در راه استقلال و رهایی را در ذهن ها زنده کردید.

آفرین باد شما را که در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آرمان های بزرگ بت شکن قرن،خمینی روح خدا را پاس داشتید و با رقم زدن 22 بهمن تماشایی بر رهروی از راه فرزند خلف و صالح او مقام معظّم رهبری و شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی تأکید نمودید.

هزاران بار درود بر شما که قلب امام عصر ارواحناه له الفداه را با حضور هوشمندانه و بی نظیرتان در راهپیمائی 22 بهمن شاد نمودید و مشتی شدید بر یاوه ها و گزافه های دشمنان نظام اسلامی زدید.

مژده باد شما را که گامهای استوارتان در این حضور حماسی، انقلاب را بیمه کرد چشمه چشم امیدواران عالم را به اشتیاق بارانی نمود. برکت این حضور گوارای جان و دلتان که در ادامه راه پرعزت و افتخار خود در سایه اسلام وحکومت ولایی و مردم سالاری برخاسته از اندیشه اسلامی دنبال خواهید کرد .

اینجانب از حضور پرشور و همراه با شعور و نشاط اقشار مختلف مردم شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد و طرقرود و روستاهای اریسمان، ده آباد، فمی و متین آباد و مسئولین ارجمند بویژه ائمه محترم جمعه نطنز و بادرود، نماینده محترم مجلس،فرماندار محترم ، دفتر امام جمعه نطنز ووبادرود ، دفتر نماینده، شهردار محترم نطنز، بسیجیان ، فرمانده و کارکنان سپاه نطنز، فرماندهدو کارکنان نیروی انتظامی نطنز، اعضای شورای تامین، بسیج خواهران وبرادران، روحانیت، مسئولان حوزه علمیه برادران و خواهران، مدیریت آموزش و پرورش، مدیران مدارس، مسئولان امور تربیتی، دانش آموزان و دانشجویان، واحدهای پیشگام، پوینده و امیدان، اعضای شورای اسلامی شهرهای نطنز و بادرود،خالداباد و طدق رود، هیئات مذهبی، اصناف و اصحاب رسانه و مدیران کانال های خبری و در کل کلیه مسئولان و اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و دیدگاهی که باعث این حضور پرشور شدند تقدیر و تشکر می کنم.

بدون شک پیروز نهایی در صحنه های حساس و تاریخی مردم خواهند بود و این مهم در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بارها و بارها به تصویر کشیده شده است.

امیدواریم خداوند متعال همه شما نگهبانان حریم امن جمهوری اسلامی را موفق بدارد و همواره نیز زمینه برای شکرگذاری و در صورت لزوم تکرار وقایع دشمن شکن را فراهم گرداند/ ان شاء الله
ارسال نظرات
پر بیننده ها