تقدیر مسئولان پلدختر ازحضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن

امام‌جمعه و فرماندار پل‌دختر با صدور بیانیه‌ای مشترک از حضور حماسی و تماشایی مردم درمراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۵۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه به همراه نعمت اله دستیاری فرماندار پل‌دختر با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و حماسی مردم این  شهرستان  در مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تقدیر کردند که  متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضور پرشور، دشمن شکن و اعجاب انگیز مردم با بصیرت شهرستان پل‌دختر در راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال هم‌راه با سراسر کشور تداوم بخش راه امام و شهدا و بیان‌گر وفاداری مردم با آرمان‌های آنها است.

 مردم ولایت‌مدار و دشمن‌شناس و آگاه پل‌دختر سی و نهمین سالروز پیروزی ارزشمند انقلاب اسلامی را در کنار خیل عظیم سایر شهرهای استان و کشور جشن گرفتند تا به بدخواهان نظام ثابت کنند که امسال با شکوه‌تر از هرسال در این جشن شرکت کردند و همچنان پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

 شکوه راهپیمایان 22 بهمن و حضور میلیونی مردم ایران در شرایط حساس منطقه و زمانی که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی تمام تلاش خود را در دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آنها با نظام به کارگرفتند پاسخ کوبنده‌ای بود تا در مرز پختگی و در آستانه چهل سالگی انقلاب به آنها بفهمانند که کور خوانده اند، بصیرت، هوشیاری و موقعیت شناسی مردم ایران بیشتر از آن است که تحت تاثیر آنها قرار گیرند و با این حضور با شکوه پوزه استکبار جهانی را به خاک مذلت مالیدند.

حضور پرشور و شعور و وحدت بخش ملت آزاده و سربلند ایران اسلامی ریشه در ایمان، اعتقاد آنها دارد که همواره با روحیه ظلم‌ستیزی و با اتحاد و همه با ید واحد تحت هرشرایطی از بزرگ‌ترین ارزش‌های اعتقادی خود که دشمن هیچ‌گاه قادر به درک آنها نیست دفاع می‌کنند و این امر موجب حیرت جهانیان شده است.

 از حضور پررنگ، پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار شهرستان که با بصیرت، شعور، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی همراه بود و جلوه‌ای از شکوه انقلابی‌گری و غرورآفرینی آنان در جشن انقلاب و بهار آزادی را به نمایش گذاشت و برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ و افتخار مردم بزرگ شهرستان را ثبت کرد جواب کوبنده‌ای به دشمنان و استکبار جهانی است که صمیمانه  از خلق این حماسه، تقدیر می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار