رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس لرستان

لزوم هویت بخشی به اساتید حق‌التدریس

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس لرستان گفت: این انجمن درواقع دارای ۲۵۰ عضو و ۸۰ عضو دارای کارت و کد عضویت است.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۶۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

مبین یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با بیان اینکه انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس تیرماه سال جاری در استان برای جذب کلیه اساتید حق‌التدریس از همه دانشگاه‌های لرستان ثبت شد اظهار داشت: جامعه هدف ما اساتید حق‌التدریس جهت هویت بخشی به این اساتید است.

وی افزود: اهداف این انجمن تدوین سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری درزمینه آموزش‌های مهارتی و کاربردی، رشد مراکز دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان و قشر تحصیل‌کرده و مدرسان حق‌التدریس، تعامل و همکاری با ادارات سازمان‌ها و مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری و ارتباط صنعت با دانشگاه است.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس لرستان در رابطه با نحوه عضوگیری و تعداد اعضا این انجمن در مدت‌زمان ثبت آن گفت: این انجمن درواقع دارای 250 عضو و ۸۰ عضو دارای کارت و کد عضویت است.

وی عنوان کرد: در هر شهرستان یک نمایندگی داریم که افراد متقاضی باید مدارک خود را تحویل این نمایندگان دهند.

یاراحمدی در رابطه با مشکلات این انجمن عنوان کرد: به دلیل نوپا بودن و داشتن مشکلات مالی متأسفانه در مرکز استان محل مناسبی برای استقرار پیدا نکردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار