یکی از مراجع تقلید از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: دشمنان نمی‌گذارند اخبار این راهپیمایی عظیم در دنیا منتشر شود اما حداقل سفرا و وابستگان آنان در ایران این حرکت مردمی را می‌بینند.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن امسال گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از مدت‌ها قبل به مردم می‌گفتند که نروید و شرکت نکنید اما مردم ایران برعکس بیش از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند بنا بر این باید از مردم ایران تشکر کرد و حتی مردم نیز از خودشان تشکر کنند بابت این حضور باشکوه و دشمن شکن.

این مرجع تقلید با اشاره به سانسور خبری شدید این حرکت عظیم مردمی از سوی رسانه‌های معاند تاکید کرد: گرچه دشمنان نمی‌گذارند اخبار این راهپیمایی عظیم در دنیا منتشر شود؛ اما حداقل سفرا و وابستگان آنان در ایران این حرکت مردمی را می‌بینند و به آنها اطلاع خواهند داد.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: از خدای متعال می‌خواهیم که شر اشرار را از سر همه مسلمانان عالم و به ویژه مردم کشور ایران کوتاه بفرماید.

ارسال نظرات